Papa, I like men in hockeyfrilla!

Ja, vad ska jag posta idag... hmm, det är för dammigt och regnigt för en inrednings-post. Vi har ingen julstämning att skryta om heller. Känns inte så kul att hänga upp stjärnorna när det e så dammigt.
Så, inspirerad av många andra bloggar, tänker jag posta "dagen outfit".
Med hjälp av Madonna. Jag har nämligen den stilen idag som hon har i den här videon.
Inte den slyniga stilen hon kör i refrängen utan vardagsstilen hon har på sin lilla promenad.
Alltså: Randig top, instoppade i högt skurna jeans. Ja, sen har jag ju det korta blonda håret och den där tuffa attityden.

Ska försöka övertala Jens att klä sig lite mer som boyfrienden i videon: Hockeyfrilla och linne. Kanske går det. Vi får se...




Translation: My outfit today is inspired by this video, (not the chorus-line-part , where she is all sluted up, but) the outfit she is wearing when she is walking.
I am wearing: Stripped top, tucked in: check!
High waist jeans: check!
Short blond hair: check!
Attitude: check!

Boyfriend with mullet: I´m gonna ask Jens to make it happen!

Kommentarer
Postat av: sylwia

denna lyssna jag alltid på när jag vänta Krille.

Den e så bra...ler stort...

2008-12-02 @ 15:14:58
URL: http://sillas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha snygg stilo

2008-12-02 @ 19:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0