Dagsfärskt



Very fresh foto, helt nya. man fotograferar ju helt klart mer om man har en blogg. Det ska ju helst vara dagsfärskt.
Nu är vi igenom halva veckan redan.
När jag har mycket att göra köper jag alltid en massa godis. Jag vill ha en liten belöning där bredvid datorskärmen.
Men nu får det vara slut på det. Har nu börjat med te (the? tea?) istället det brukar dämpa sockerberoendet.

Jens är ute och gräver. Han bygger en vägg/spaljé. Vi lyssnar/tittar på VH1, jag älskar att det finns så många kanaler numer. Vh1 är ju klart bättre än MTV som helt tycks ha lämnat musik för realityteve. (Förutom mtv2 som rocks).
Och alla andra kul kanaler som Silver, kanal 9, TV8, 6an för att inte tala om fyrans satsningar: tv400, tv4guld mfl. Riktigt bra. På tal om det: nu ska jag kolla Realityteve när det e som bäst: Jordan och Peter André.
God natt




Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej!

Tack för kommentaren på min blogg! Fina bilder du tar! Och vad mysigt ni verkar ha haft i Astrid Lindgrens Värld! Vi var nog också där!



Kram,Lotta

2008-07-03 @ 13:19:26
URL: http://lottaspace.blogspot.com/
Postat av: alex

lever peter andre?? sjuuukt

2008-07-05 @ 10:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0