Kvälls Update



Vi jobbar ännu. Bli inte oroliga vi tar igen det i ledighet. Typ nästa vecka.
Då kommer min kära storasyster från Nebraska med sina barn. Hennes hårt arbetande advokat till man, kommer efter två veckor , som ni säkert vet har man inte så mycket semester i USA, man får ta väl hand om den. Så två veckor hos oss är vad han har råd med. Resten av gänget stannar i en hel månad.

Jag har avsiktligt lagt mycket jobb i denna vecka så jag ska kunna vara mycket med familjen.

Idag har jag fotograferat för en mäklare. Ett hus i Mossby, otroligt fint, nu till salu.
Jag går igenom bilderna och ska skriva ut kontaktkartor. Jag delar arbetsrum med vårt sovrum, där Viola nu ligger och sover. För att hon inte ska vakna när skrivaren går igång har jag nu satt igång Don Williams, på låg volym.
Sakta, sakta höjer jag och snart är det ok att skriva ut. Don Williams är så mysig. Tänker på min pappa när jag hör honom.
Min pappa älskar country men kan ingen engelska så han förstår inte vad som sägs. Konstigt nog så sjunger många country sångare "sanningar" som jag vet min far står för. Helt utan att han vet om det så håller de med varandra om mycket: Om att vara rik på annat än pengar. Om livet, kärleken och familjen.

Nu ska jag prova göra en utskrift.
Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: don williams

"I don't believe the price of gold the certainty of growing old

That right is right and left is wrong that north and south can't get along

That east is east and west is west and being first is always best

But I believe in love I believe in babies I believe in mom and dad and I believe in you"

2008-07-05 @ 10:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0