Rösta och få konst till ditt badrum!



I veckan ska jag lägga upp ett gäng bilder från Jens tapet " vi sticker" till försäljning.
De ska finnas i format upp till 50X70, jag föreställer mig att de kommer vara lika snygga i barnrum som i vardagsrum. Färgerna är inte bestämda ännu, men det blir nog rosa på vitt och svart på vitt.
Jag hoppas nu att ni kan hjälpa mig att välja ut de bästa.
Ni som deltar i omröstningen får ett fotografi ur galleriet "Fotokonst i Miniformat" av mig, som ni förslagsvis kan hänga i ert badrum. 
Allt ni behöver göra är att maila mig [email protected]  en lista där ni rankar bilderna ovan från 1 till 14 (1=bäst, 14= sämst).
Innan onsdag 19/3 behöver jag din lista.

Tack för det!


475052-30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0