11 grader


Photo by Me

Efter mycket slit och ett järnrörskors-inköp, kör vi nu med vinterdäck.
Jens jobbar med ett 3dprojekt som ska pryda en kollektivtrafiksgrej. Berättar mer om det sen.
Jag och Viola hänger på ovanvåningen. Det är riktigt kallt här. Jag ska nu måla ett av rummen här uppe och Violas nalle ska till doktorn, han har tydligen stoppat in en apelsin i näsan.
Denna lek är vanlig numer, eftersom det fastnade en pärla i Violas näsa för en tid sedan. Dramatiskt.

Translation: Our upstairs is really really cold today. I´m gonna paint one of the rooms and VIola is playing with her teddybear.

Kommentarer
Postat av: Malte

Lola; Jag saknar dig likt blommorna i mitt rum saknar vatten!

Kram till dig min fina Lola!

2008-11-23 @ 15:28:55
URL: http://marylou.bloggagratis.se/
Postat av: Mothersvea

Det ar nastan som nar det fastnade en arta i Madickens lillasysters nasa! :) men hur fick en hel apelsin plats i nallens nasa?

2008-11-24 @ 18:20:25
URL: http://mothersvea.wordpress.com
Postat av: alex

hahaha hysteriskt roligt

2008-11-25 @ 20:53:16
Postat av: Hanna

kollade lite på dina gamla bilder...imponerad som alltid:) Den här bilden är helt underbar, hon är så vacker er dotter:) Kram

2009-05-11 @ 17:19:54
Postat av: Hanna

kollade lite på dina gamla bilder...imponerad som alltid:) Den här bilden är helt underbar, hon är så vacker er dotter:) Kram

2009-05-11 @ 17:20:35
Postat av: Millie

fiin bild :)

2009-05-11 @ 17:25:23
URL: http://sweettastes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0