Lost in translation



Jag sitter här och översätter webshoppen. Den ska nu även finnas på engelska. Det får mig att tänka på usa.
Har kollat på lite bilder nu, från Violas första resa dit. Nästan tre år sedan. På bilden ser ni hennes kusin Hanna och jag förstås. Jag vill åka dit igen snart.
Senare samma dag tog jag denna bild.

Translation: Today I have to translate the shop into english. Next week it will be launched in english. There is a lot of text and it makes me think of Nebraska. I really want to go there soon. Maybee March. The photo is almost 3 years old. It´s from Violas first trip there. I´m holding Hannas hand we had been shopping.
Later that day I took this photo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som en paparazzibild

2008-11-28 @ 13:53:00
Postat av: Ulrika

Jag har nyss varit inne på en blogg som jag nu helt har tappat bort, men det jag jag såg där var en engelsk flagga som man kunde klicka på och så översattes hela bloggen till engelska. Detta verka smidigt och tidsbesbarande. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig mer än så. Kommer jag på vilken blogg det var så hör jag av mig. Lycka till!

2008-11-28 @ 14:04:39
URL: http://nakirlu.blogg.se/
Postat av: Jenny Sammy Rose

det låter ju suveränt!!

2008-11-28 @ 14:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0