Tryckeriet har levererat



Minns ni mig?
Det var så många kommentarer på Violabilden att jag helt kommit av mig.
Idag har vi varit hos revisorn, vi går alltid dit lite nervösa, och när vi sitter där med våra skrynkliga kvitton i mappen med klotter och små klistermärken på känner vi oss verkligen som om vi var skolbarn igen.
Vi älskar vår revisor, han står ut med oss och alla våra papper (som viola ritat på) och försenade läxor.

När vi kom hem väntade ett paket från tryckeriet. Nu har vi fått ordning på vårt nya snygga tryck och ikväll lägger jag ut det på shoppen.
Vi har sålt en redan och den ska jag skicka idag, tillsammans med ett paket till vår återförsäljare Gebit och ett gäng I heart TV, som snart är slut.
Måste beställa fler innan december.

Translation: Remember me?
We finally got our prints today. Later the will be online, for sale at sammyrose.

Kommentarer
Postat av: mothersvea

Vad kul att det gar sa bra for er!

2008-11-13 @ 14:48:53
URL: http://mothersvea.wordpress.com
Postat av: Jenny Sammy Rose

Tack. Det tycker vi med.

2008-11-14 @ 09:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0