Äntligen lite nytt i butiken



Jag vet, jag vet det har inte hänt så mycket i shoppen på sistone. Jag har plåtat för mycket , så är det ibland.
Men imorgon kommer två av mina fotografier upp, som den ovan. Ni kan läsa mer om de bilderna här.
Idag har vi varit på kalas hos Violas farmor.  Hon fick bilderna i present och teckningar av Viola.
Senare i veckan kommer ett nytt tryck som ska finnas både på tapet och tröjor.

Vi vill gärna testa tapeten på ett foto först innan vi trycker den. Finns det nån som har en bra bild av sin plattv på en tom vägg. Alltså inga möbler på väggen bara tvn. Jag vet att det e mycket begärt, men jag chansar.
Isf skulle vi kunna använda den? maila [email protected]

Translation: Birthday party today at Violas grandmothers place. We gave her two of my photos and a drawing that Viola made for her.
Soon these photos will be for sale here: www.sammyrose.se
Later this week we will be showing off a new print. Ment for tee´s and wallpaper.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var på tiden =)

2008-10-19 @ 20:16:34
Postat av: jenny

Hm., tyvärr har jag en avlång sideboard där vi har vår platttv på. Hoppas du hittar nån!

2008-10-19 @ 20:38:15
URL: http://jennyk.blogg.se/
Postat av: Ale i nebban

Vill ha!!

2008-10-20 @ 00:47:57
URL: http://alexandrabrandt.blogg.se/
Postat av: Sylwia

Vi har vita väggar(massor) men ingen plattv..

2008-10-20 @ 17:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0