Alex with friends


Foto: Alexandra

Min lillasyster Alexandra är i usa och jobbar på ett ställe som heter The Orange Peel
Det började som en praktik som ledde till ett jobberbjudande. Och eftersom hon trivs så bra ska hon stanna till sommaren, med uppehåll i sverige över jul.
Igår hade de tidig Halloweenfest och hon skickade dessa bilder.
Om ni inte själva ser vad de är utklädda till kommer här en beskrivning:
Legobit, Tony Cliffton, Porslinsdocka, Pirat, "I dream of genie"-genie (det är alex) och Bob Dylan.

Alex lever ett riktigt "Last Christmas" liv. Med kompisar, jobb, musik, lägereld och snöbollskrig(?)
Därför måste jag uppmärksamma dessa videos på teamat:
"Vi har det så j-kla mysigt ihop, busar och leker 4-ever"
Såklart Last Christmas,  Wham
"Summer time" Dj Jazzy Jeff and Fresh Prince
Liberian Girl, Michael Jackson
Somebody´s crying , chris Isaak ser ni nedan:
Saknar ni nån?



Translation: My littelsister Alexandra works at The Orange Peel, it started out as an internship and turned in to an job offer.
She sent me some photos from a Halloween Party last weekend.
Lego, Tony Cliffton, Doll, Pirate, "I dream of genie"-genie ( alex) and Bob Dylan.
Alexandras life reminds me of some friends-4-ever videos that I would like to share with you:

"Last Christmas", Wham
"Summer time" Dj Jazzy Jeff and Fresh Prince
"Liberian Girl", Michael Jackson

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, tack så mycket! okej, jag går mitt andra år på gymnasiet, med inriktningen SP- media så min dröm är typ att bli fotograf! fast jag vet inte riktigt än vad jag vill bli för fotograf :)

2008-10-29 @ 11:10:05
Postat av: Mothersvea

haha vad roligt med legobit! vilket roligt jobb hon verkar ha systra din!

2008-10-29 @ 14:45:05
URL: http://mothersvea.wordpress.com
Postat av: Jenny Sammy Rose

Jag blev också impad av legot. Ja alex jobb verkar jul och vad söt hon är som genie.

2008-10-29 @ 20:35:28
URL: http://sammyrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0