A great day for fleas



Strålande solsken i morse. Jag och Viola stack ut på loppis-turné. Och jisses vad vi fyndade. Nu är renoveringen klar och jag känner äntligen för att jula lite härhemma. Jag och Viola fixade biffen vintage-style. Jag hittade en stor, julig, guldfärgad hjort och en massa småfåglar av porslin. Viola i sin tur köpte säkert 20 små julgubbar i olika storlekar. Dessutom köpte jag en badrumsspegel till vårt nya WC och jag tror att jag äntligen hittat vår nya soffa.


Translation: The sun was shining. It was a great morning for a fleamarket tour. Both me and Viola were equaly excited. And we had a lot of luck, found a bunch of great stuff.
We are finally done with the renovations and needed a quick Christmas fix to get us in shape for the holidays.
Viola bought atleast 20 small santa figurines (with friends) And I bought a mirrow for our newly renovated bathroom and a bunch of other stuff.
I will try to show you all the finds tomorrow.

I am finally feeling a bit better. I have gotten some energy that I have been lacking for about 7 months.
I had started to forget how life is supposed to feel like. Pretty darn good actually.

Kommentarer
Postat av: åsa

åh! jag vill se fynden, lika mycket som jag inte vill se dem. det är alltid så retsamt att få se andras loppisfynd, men lycka för er!

2009-12-12 @ 22:20:08
URL: http://asahammarstrom.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ååh det är ju strålande

2009-12-13 @ 11:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0