Tisdagsmorgon utan foto

Viola har hostat så räligt (betyder otrevligt, på skånska) i natt så vi lät henne vara hemma från dagis idag.
Kan bli ansträngt, hon är ju absolut inte utslagen och på TV-humör.
Hon är mer på "studsa upp och ner i huset" humör.

Hon får hänga med mig till tryckeriet, så Jens kan jobba.

Interesting fact: jag såg på Google Analytics att jag har flera hits på min sida från googlare som sökt på "Dallaswrestling"
hahah vad roligt. Är det Jr och Ray som wrestlas tro eller Pam och Jenna?

Jag läser inte så mycket serier, eller inga alls rättare sagt, men denna hittade jag på Family Livings blogg och den e så rolig att jag läst den flera gånger.  Jag föreställer mig att det är en av mina syrror, Alex eller Anna Karin, som sitter vid datorn och jag som står bakom. Jag tror t.o.m att vi haft denna dialog i verkligheten.



Translation: Viola have decided not to go to daycare today. Well, we all thought it was a good plan cause she has been coughing really bad at night.
So today I am not only taking our new tee´s to the printers , I am also taking Viola to the printers.

Kommentarer
Postat av: krickelin-krickelin

Ha ha ha, askul ju! Så ser det ut hemma hos oss ibland, mellan min man och mig alltså.

2009-03-03 @ 09:29:00
URL: http://krickelin-krickelin.blogspot.com
Postat av: Heidi

Sån är jag, hon som sitter vid datorn. :(



Men ibland är jag Nemi med... :)



2009-03-03 @ 10:03:16
URL: http://www.husethed.blogspot.com
Postat av: Sarah

Förstår din känsla precis! Var hemma med sjukt barn igår - men då var han på Tv-humör. Kollade på samma Nicke Nyfiken avsnitt 1000 gånger (obs - ingen överdrift). Jag försökte byta till något annat men då började han gråta. På hemvägen köpte Viggos pappa en box med 32 nya avsnitt, men nu är han bättre och har myror i brallan. Skönt att vara på jobbet idag ;)

2009-03-03 @ 10:15:39
URL: http://www.mrslucky.bloggproffs.se
Postat av: Jenny på Sammy Rose svarar:

Krickelin: Ja haha. Jag blir helt uppskruvad av en tradera-grej. Jag eldar på precis som nemi på bilden. ja!ja!ja1



Heidi: jag är också båda, men mest nemi.



Sarah: Ja det funkar inte så bra kan jag säga, jag försöker sätta ihop grejer till tryckaren nu och allt Viola säger är: "mamma, kan du klä på dockan denna?; eller "mamma, mammam, mammam vetdu?" och så vidare... Du fattar nog stilen.

2009-03-03 @ 10:53:10
URL: http://sammyrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0