Update



Hej!

Nu är det morgon här i Greenwood och vi dricker kaffe och kollar Scooby på TV. Jens jobbar på lika mycket som hemma.
Han åker till Johan på Google på fredag och innan dess måste han ha klart en massa grejer.

Jag tog med mig Viola till hennes kusin Hanna (bilden) igår. De lekte "dress up". Alla kläder drogs fram ur garderoben och allt provades. Violas favorittröja var en Hula Hula T-shirt från Hawaii. Och när vi åkte därifrån hade Viola lärt sig säga både "Good Job" och "Oh Gosh".

Translation: Jens has been working hard all week. Very busy. On friday he leaves for Google,CA and befor that he has alot to take care of. Viola has been playing Dress up with her cousin Hanna (picture). And learned alot. Like how to say "Good Job" and "Oh Gosh"

Kommentarer
Postat av: Heidi

Oh Gosh är bra att kunna säga. Good Job lika så.

Idag har vi bakat ciabata och ätit glass i solskenet.

Fortfarande är det långt ifrån 25grader.

2009-03-18 @ 17:41:28
URL: http://www.husethed.blogspot.com
Postat av: Mary

Prata m Jorma igår om hur snabbt V lär sig engelska. Så roligt.



Vilken tokig tröja kusinen har på sig :-0 ;-)



Svenska Kramar

2009-03-18 @ 18:08:16
URL: http://marylous.blogg.se/
Postat av: ebba

Snygg sparkcykel!



Kan inte Jensa (som jag brukar kalla honom) ta upp det här med bloggfilter på google. Det vore så läckert!

2009-03-18 @ 21:18:25
URL: http://ebbalagersten.blogspot.com
Postat av: Jensa

Ebba, Det lovar jag såklar göra! Jag ber 'dem' kolla din blogg, när jag ändå är igång.

2009-03-18 @ 21:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0