the end of another week



Jag går runt och städar, Viola pärlar och Jens avslutar lite jobb på kontoret där uppe.
Jens skäller lite på mig för att jag fortarande jobbar fast jag e sjukskriven. Men det är så jäkla svårt att bara sluta jobba när man har eget. Så många grejer jag lovat mina kunder, så många saker som jag måste göra klart.
Men det har blivit mycket bättre, förra veckan var som en mardröm. Nästa vecka har jag nästan inget inplanerat. Bara sova och ta igen mig. På torsdag åker jag och min praktikant Märta till Stockholm, vi ska träffa Family Living och Isabelle. Ska bli skoj och spännande. Och har jag riktig tur får jag visita dessa kreatörer.

Ok, nu när jag läser det jag skrivit låter det ju knäppt, jag säger att jag nästan inte har ngt inplanerat förutom en stockholmsresa med möten.
Men tills dess ska jag bara sova och kolla på Days.

Märta jobbar vidare på vårt lilla sifferprojekt. Viola hittade hennes 4:a och utbrast "å nej min favoritbok!"
men "Sista kvällarna med Teresa" har Märta tagit ur sin mors bokhylla. Och jag är ganska säker på att Viola aldrig läst den.

Tack för alla beställningar idag och igår. Rean gjorde susen men såklart även detta inlägg hos Underbara Clara som gjorde mig glad en sån här mulen dag.

Translation: I am sorry I can not find the energy to translate. Go to smile and wave instead and read my guest blog there.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Kul att du hittade till mig. Kan det varit hos UnderbaraClara du hittade min kommentar? ;-)

2009-11-14 @ 00:06:59
URL: http://coffeesilverstone.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Så spännande med dessa siffror... Synd med Violas favoritbok, dock... hehe

2009-11-14 @ 16:15:21
Postat av: Cim

Här kommer en energikram från Möllan. De senaste fynden i lyan består av:

- en enorm och vulgär fuskpäls! Love it!!!

- glad liten tomte härstammande från 50-60talet!



Kram

2009-11-15 @ 10:16:06
Postat av: Maria

Hej!

Har råkat på dig på olika ställen i bloggvärlden, senast hos favoritbloggen UnderbaraClara och tänkte att det var nog dags att säga hej eftersom jag nyss har insett att vi gått på samma skola :)

Ska kolla lite tröjor hos dig nu!



Kram på dig!

2009-11-16 @ 10:38:49
URL: http://www.vitalillahuset.blogspot.com
Postat av: Elisabeth - anyhow.se

Fast det låter ändå lite som en jobbvecka med mest KUL!

Hoppas du mår bättre nu!

2009-11-16 @ 19:35:16
URL: http://levaleende.blogg.se/
Postat av: Gitte

fniss Vilken superskön bild!! Var skall en liten kicka stå och läsa om inte på bordet? Superhärlig!

2009-11-17 @ 07:35:25
URL: http://www.bortbytingen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0