Christmas gifts on ebay



Idag gjorde jag en roligt upptäckt: Barbie har samarbetat med de "snokande ungarna". Alla medlemmar finns som Barbiedockor. Eller ja Daphne ,med tjusigast attribut, är barbie medan Welma är stöpt i Skippersform. Och killarna är Kenmodeller. Detta hade varit en perfekt julklapp till Viola, som gillar Barbie och älskar Scooby.
Det var ett tag sedan dessa dockor fanns till försäljning i affär. Men givetvis får man en andra chans på EBAY.
Kanske har jag redan ordnat Violas julklapp alltså. Jag har inte vunnit budgivningen ännu, men jag hoppas göra det. Det kan bli det dyraste jag någonsin köpt på Ebay, men det säger mer om hur billiga grejer jag brukar köpa snarare än om priset på detta gäng.


Translation: I have made an amazing discovery: The meddling kids have been co-working with Barbie!
It was a while back and they are not avalible in stores anymore, but of course they are up for bidding on Ebay.
This could be the most expensive thing I have ever bought on Ebay, I´m not saying they are over-expensive I´m just saying I usually don´t spend more the 30 dollars and that includes shippping.

This would make the perfect christmasgift for Viola. Keep your fingers crossed!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh, vilken perfekt julklapp till lilla fröken. Håller tummarna för att du vinner budgivningen!

2009-10-11 @ 20:22:37
URL: http://thebergs.blogg.se/
Postat av: Sammy Rose

HURRA! tack för tummarna Lotta, det hjälpte jag fick dem. skitbra. det var så otroligt spännande att jag själv höjde budet i slutet. Men det var det värt.



Nu kan jag bocka av Viola från årets julklappslista.



2009-10-11 @ 20:57:43
URL: http://sammyrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0