hello my pretties

Idag har jag känt mig väldigt gravid. På det viset som inte är så trevligt. Halsbränna, trötthet och illamående.
Blä.
Har iallafall fått ihop en dos visit från vårt egna hus.
Det är det jag bjuder på idag. Det hittar ni här! eller klicka bilden.
Nu går jag och lägger mig med säsong 3 av Paper dolls.
God natt.


Translation: Today I have been feeling very pregnant, and not in the good way.
I have felt sick, tired and have had heart burn. örk.
But I have completed one thing today: a Dos Visit from my own home. Click picture to go there.

Now I will go to bed with the 3rd season of Paper dolls.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du gravid?

2009-10-06 @ 20:36:23
Postat av: Emilia

Så himla gött ni har hemma! Måste ju nästan få veta var ni hittat paper dolls?

2009-10-06 @ 21:04:38
Postat av: fru a

det är kämpigt att vara gravid när det är så, särskilt när man tror sig ha kommit "förbi" de symptomen... hoppas det känns bättre nu!

2009-10-07 @ 11:15:11
URL: http://entillanna.blogspot.com/
Postat av: Sammy Rose

Anonym: vet du, det verkar så.



Emilia: Roligt att höra från en paper dolls -fan. berätta nu inte för mig hur det slutar. Är så olidligt spännande just nu. Jens har verkligen ansträngt sig för att hitta den. Ska se om han inte kan fixa det åt dig.



Fru a: Ja , jag har ju det väsrta bakom mig. I början mådde jag verkligen dåligt varje dag, hela dagen. Nu har det varit riktigt bra länge. men så nu känner jag mig så orkeslös och hängig. Hoppas det vänder snart. Det hjälper att blogga faktiskt. Mår alltid bra av det.

2009-10-07 @ 14:25:46
URL: http://sammyrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0