Out walking with Jens



Jens har en ny vana. Han promenerar en timme varje dag. Idag stack han iväg innan sju på morgonen. Det verkar så skönt, men jag hade aldrig orkat gå snabbt i en hel timme nu i mitt tillstånd.
Med jämna mellanrum mailar han bilder till mig.
Idag kom dessa två. En ko och en sjö. Så ser det alltså ut häromkring en tidig höstmorgon som denna.

Translation: Jens has started to walk for an hour every day. Today he left early in the morning, before 7. What a nice habit. He usually email me photos through out the walk. Today I got the two above. A lake and a cow.
So now you know what our surroundings look like on an early autum morning, like today.


Kommentarer
Postat av: Cim

Gud vad skönt! Var ute och gick igår hos mapa som bor på landet. Skön omväxling. Sen var det bastu!

kram

2009-10-28 @ 10:49:29
Postat av: Gina Von Amberg

Uuunderbart!

2009-10-28 @ 13:42:31
Postat av: Maja-Stina

SÅ snyggt! Och tacka för bilden du mejlade. Mycket givmilt! Jag återkommer med bild på hur det blev 'in action'. Reaktion från mottagare.

2009-11-01 @ 15:48:03
URL: http://www.majastina.driftig.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0