Free-day



Idag skulle jag plåtat en dos visit hos Happysilly ,men stackarna har blivit sjuka.
Så jag fick en "ledig" dag. Och det har jag firat med att tvätta och kolla days.

Men nu , nu ska jag bruka allvar med att få något seriöst gjort.
Jag tror jag börjar med att fredagslyssna på empire of the sun och skriva en grundlig "att göra lista" de ni!
Om ni vill kan ni läsa mer Maj-inlägg här

Och som ni ser har "om-möbleringen" stannat av lite. Dammsugaren står kvar på samma ställe. Men några grejer har tillkommit dock: Carl i rosa. (Hurra) Senaste nr. av Mama (kom idag) och min farmors bokhylla.

Translation: Friday became Free day today. I was going to do another Dos Visit but the family got sick so we will meet next week instead.
So what have I been doing today? Well, first laundry and then Days of our lives. But now I am back on the computer.
Even though I had big plans for our livingroom/workroom the other night, it is still a mess. But a couple of things are nice in there. Ofcourse: Jens, as you can see, looks splendid today in his red converse  and TV-shirt.
And Carl in pink arrived from the printers today. Gosh i like him alot.


Now i am going to make a really great TO-DO-list while listening to Empire of the sun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0