Friday feeling

Vad skoj att så många var nyfikna på skåpet. Men en sak är säker det blir inte rosa. Vi har sedan länge passerat gränsen för hur mycket rosa man kan ha hemma utan att få sockervadds-smak i munnen.

Det blir kanske samma turkos/gröna som orginalfärgen på skåpet igen. Eller grått. Vi får se.

Hur somhelst. Jag mår faktiskt bra idag, första dagen på länge, så jag sitter och tar igen jobbet som jag ligger efter med. Samtidigt funderar jag på hur mitt liv hade varit annorlunda om jag hade sett ut och rört mig mer som Roisin Murphy mitt i vardagen. Vårt ICa kvantum hade absoulut behövt en sån här kund.

Enligt mig den bästa låten, snyggaste movesen och framför allt snyggaste outfitten på youtube just nu.
Jag kan inte få nog av denna låten och planerer att tjejlyssna hela helgen.


Kommentarer
Postat av: Heidi

Róisín Murphy är så himlans bra.

Lovde her redan på Molok tiden.

En upperlig låt att tjejlyssna på en dag som denna.



Jag som hade tippat på att skåpet skulle få nån fin gul färg...

2009-09-18 @ 14:38:59
URL: http://www.husethed.blogspot.com
Postat av: erika

OOhh yeah, me like! Precis va jag behövde, får lite lust att dansa runt här i butiken.... Hoppsan nu kommer det kunder.

2009-09-18 @ 16:06:44
URL: http://www.poppelstore.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0