Office day



Idag ska jag jobba som fasen framför datorn. Hela dagen ska gå till att avsluta och leverera jobb.
Många dagar är man ute och far mellan olika uppdrag, som igår då jag plåtade de söta flickorna ovan på stranden.
Men idag är det inget inbokat utanför mitt hus. Så idag sitter jag i kläder från igår och med kaffekoppen bredvid.

Jag sitter också och glädjer mig åt alla de fina familjeporträtten jag fått in via vår Blogg-battle-challenge på dos family. Kommer fler under dagen. Och skicka den gärna vidare via er blogg.  Mysigt, mycket mysigt.

Translation: Office day today. I have lots of stuff on my "to-do-list".
Like completing the photos from the shoot I did yesterday, that you see above.

Every once in a while I go to Dos and feel good about my "Family-photo-blog-challenge".
I hope you enjoy it just as much as I do. And do accept the challenge and pass it on on your blog!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack för underbara bilder!

Så fina!

Du är bäst!

Kram Matilda med två nöjda töser som gillar att se sig själv på datorn =)

2009-09-08 @ 14:15:53
Postat av: Mary

Tänk att jag inte sett det! Det är ju dina kottar Tilda! Annica skvallrade!!! Nova har ju blivit sååå stor, shit vad tiden går!



Kram



Och så klart, Jen är bäst ;-)

2009-09-10 @ 12:02:05
URL: http://marylous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0