Den andra sidan av samma mynt



Louisiana med hela Dos-gänget. Erik och Jens var inte så delaktiga i allt "måste plåta till bloggen" som resten av oss.

Vi har verkligen varit mycket i Danmark denna sommaren, nu börjar man känna sig lite hemma med vägar hit och dit.
Danska språkfavoriter för tillfället:
"Kom, lad os hygge os"=Kom, låt oss njuta av oss själva
Cowboybukser=Jeans (eller cowboybyxor)
Monkeyface= Ifall man vill låta ball kan man kalla sin kompis det. Apansikte.





Translation: We went to Louisiana this weekend.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Älskar danmark! Och Louisiana är guld!

2010-08-24 @ 10:34:38
URL: http://www.sweetcolorful.blogspot.com
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

Det är så att jag skulle vilja be dig om en jättetjänst, blogga är min passion, det jag verkligen brinner för! Men jag är inte så 'igenkänd'... Så det jag undrar är - skulle du kunna följa min blogg på bloglovin' så följer jag din? :) Vill jättegärna kämpa mig uppför topplistan och bli en större bloggare, så det skulle vara så galet tacksamt om du kudne hjälpa mig en bit på vägen!

2010-08-29 @ 21:04:08
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0