Välkommen tillbaka rutinen



Imorgon börjar dagis.
Viola och jag åkte och handlade lite kläder till starten.
Viola ville ha "Arabiska byxor" sa hon och valde dessa.
Jag hade kallat dem Mc Hammer byxor, men istället för "Can´t Touch this." går Viola och sjunger: "Arabiska natt. Månen lyser så matt....."

Translation: Tomorrow daycare starts. It will be nice getting back to old routines again.
Viola has chosen theses pants for the first day. She is wearing them right now singing "Arabian Nights" from Aladdin.
But I, on the other hand want to sing: "My, my my music hits me so hard. Makes me say Oh My Lord, thank you for blessing me with a mind to rhyme and two hype feet...."


Remember that song? Those Pants?

Kommentarer
Postat av: Emma C

Shit, va balla bralls! Såna vill jag köpa till min lillkille. Vart hittade du dem?

2010-08-18 @ 20:47:09
Postat av: Sammy Rose

emma c: h&m på rea. 30 kr!!!!!

2010-08-18 @ 20:52:15
URL: http://sammyrose.blogg.se/
Postat av: alexandra

haha oavsett vad man kallar dem är de ju riktigt coola!

2010-08-18 @ 22:38:11
Postat av: lilla.u

shit pommes va coola braxor! vill jag ha!

2010-08-18 @ 22:51:25
URL: http://www.llillau.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0