Caution SUN



Tusen tack för alla grattis-kommentarer i förra inlägget.

Jag har en så kul visit att visa er snart. Men idag lyser solen så starkt in genom fönstret att jag knappt ser min skärm för alla reflexer. Så jag får göra klart den senare ikväll, kanske. Bilden ovan är från just det huset.

Nu ska jag istället möblera om för vi har köpt en ny soffa.

Translation: It is hard to work today because the sun is causing a lot of reflections on my laptop screen.
I wanted to work on a new Visit, but it will have to wait.
The photos above is of me photographing that visit.

Kommentarer
Postat av: u.

Vad kul med ny soffa!



Och vad kul att lill-Frank är så stark. Lille Starke Adolf:)



Ha en skön helg i solen.

Här i 'hufvudstaden' viner vinden och det är snöstorm ... brr ...

2010-02-20 @ 13:23:54
URL: http://www.llillau.blogspot.com
Postat av: Cim

Åh! Ny soffa! Låter härligt i en soffomans öron. Jag och A pratade om en ny soffa så sent som igår! Vi får väl se hur det blir.

Överhuvudtaget är det dags för mycket nytt tänk i vårt hem. Har insett att jag nog måste pausa lite i mitt loppisfyndande. Vi får inte plats!

Stor kram

2010-02-20 @ 14:00:27
Postat av: Heidi

Hmm... Det ser ju ut som eran lampa från Danmark.. o_O

2010-02-21 @ 10:20:10
URL: http://www.husethed.blogspot.com
Postat av: itsallvintage

åååå underbar soffa ni fyndat, blir alldeles avis!!! kommer passa perfekt för mys med sötaste frank (skönt att det går så bra nu!) och viola. alltså viola är ett så fint namn. min snälla farmor hette också det, så för mig är det så positivt laddat!

ser fram emot fler visiter snart, ha en superskön söndag! /annika

2010-02-21 @ 11:11:26
URL: http://itsallvintage.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0