Royal Wedding



Jag bloggade ju inte under bröllopet, men ni kan ju föreställa er hur stolt jag blev när jag såg tre små Sailor Carl tåga in i storkyrkan.
De höll sig fint i ledet och skötte sig bra tyckte jag.
Och bli inte förvånade ifall Victoria och Daniel döper sin förstfödde till just Carl.
Vår framtida kund Carl, alltså.

Skaffa din Sailor Carl, i vår shop!

Translation: You might have missed it but last week Sweden had a big royal wedding. Our princess Victoria married her Daniel. But if you did see it I hope you saw our sailor Carl in the wedding party.

I think they stood out in the crowd without "not fitting in". I do wish they had managed to keep their eyes opened for the wedding photo though.


Get your own sailor Carl here, in our shop.

Kommentarer
Postat av: Faster Lotta

Haha! Ja...där ser man! Hoppas att ni hade en fin midsommar!

2010-06-27 @ 09:42:34
Postat av: Anna-Karin

Välkommen tillbaka till cyberspace, Jenny! - Du har varit saknad!



/Anna-Karin

2010-06-27 @ 10:56:07
URL: http://frokengronsblog.blogspot.com
Postat av: märta

åh! såg sailor kläder på en loppis idag. tänkte på den stilige carl..

2010-06-27 @ 11:47:30
URL: http://martamydear.blogg.se/
Postat av: alexandra

hahaha

2010-06-28 @ 02:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0