senaste fynden

Under min bloggpaus har det loppats en hel del.
Har är några favoriter.

Och ni undrar kanske hur det går med mitt stickprojekt?
-Inte så bra, är svaret ifall ni frågat. Efter att ha börjat om 3 gånger på västen insåg jag att den kommer bli för liten för Frank, som växt en del under detta smått patetiska försök.
Men jag sörjer inte för det för jag har hittat så många stickade plagg på loppis, nästa gratis. OCH bäst av allt jag har numer med i en nystartad stickekvällsgrupp. Typ syjunta. I grannbyn. Vi ses varannan vecka och det är skitmysigt.



Translation: I have almost given up on knitting. I keep finding so many nice knitted clothes on my fleamarket-tours that I really don´t need any more knitted stuff.
However! Me and some girls in the nearby village meet for knitting twice every month, and we have such a nice time I will hold on to my knitting needles a while longer.


Above some of my latest finds. And one of Viola´s: a doctors bag.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha, mitt broderi går inget vidare heller. Kanske dax att inse vem man är och inte är ; ) Ska vi dra till Simrishamn någon lördagmorgon och fynda? Kanske svänga inom Ystad på vägen. I arla morgonstund...

2010-06-30 @ 19:14:33
URL: http://www.havtorndesign.blogspot.com
Postat av: alexandra

ÅÅH vad kul med loppis!! Vill också. Tänk att du gått med i en syjunta, tror landet är bra för dig, du verkar tycka om människor mer nu än vad du gjorde förr.. :)

2010-06-30 @ 21:24:52
URL: http://alexandrabrandt.blogg.se/
Postat av: Sammy rose

Kicki. Mkt bra ide. Bestäm du när.



Alex. Det där var bannemig det vackraste jag hört sen jag konfirmerade mig. Och det stämmer. Ju färre folkmassor desto bättre.

2010-06-30 @ 23:20:58
Postat av: Malin Jenny i svartes kompis =)

Hello! Å jag gissar att det är samma syjunta Jenny är på varannan torsdag! Varje gång jag är i Svarte får jag sån lust att flytta dit! Kommer igen i september och hoppas det är syjunta den torsdagen =)

Ha det skönt i sommarsolen!

2010-07-01 @ 23:31:59
URL: http://lisassaxofon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0