Big in germany och kykbyn



Jens senaste loppisfynd. En airbrushad skönhet.
Knigh Rider med sin Kit car.
Jag berättar inte hur lite vi betalade för den får då blir ni alla helt galna av avundsjuka.

Fun fact: Mitt första TV-minne från USA har med Knight Rider att göra. Jag var 9 eller 10 år, vi hade åkt till USA för första gången. På Chicagos flygplats O´hare satt vi i vänthallen och väntade. Att vänta hade aldrig förr varit så trevligt. Här fanns det nämligen en liten TV på varje väntstol. Och på min visades Knight Rider, som jag aldrig sett förut.
Detta var bara början av resa och redan var resan värt att minnas.

Translation: Jens found this at a fleamarket last weekend. It´s a beauty, we know.
Fun fact: Knight Rider was my first TV-memory from the USA. I was nine or ten, we had travelled to the us for the first time, and at the O´hare airport I watched an episode of Knight Rider on a small TV-screen attached to a chair in the waiting hall. Every chair had its own TV.
And I was amazed.
"This is just the begining of the trip and it is already this awsome! Is this what it is like here? "
And I was right.
A few years later I convinced my parents to get cable.


Kommentarer
Postat av: kristin

Cool!! Du måste berätta hur ni betalade för den, jag blir ju ruggigt nyfiken nu.

2010-03-05 @ 10:47:41
URL: http://krickelin-krickelin.blogspot.com
Postat av: Helena

I love it!! Jag blev med nyfiken på priset!

2010-03-05 @ 15:26:11
URL: http://haloslippingdown.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag nynar "I'm looking for freedom".. vår sång :-)

Sån härlig sväng om den

2010-03-05 @ 15:27:34
Postat av: maria

helt underbar! spelar ingen roll om ni så betalade en tusenlapp för den, jag är galen av avundsjuka ändå. ;)

2010-03-05 @ 16:36:19
URL: http://cloo.blogg.se/
Postat av: Sammy Rose Jenny svarar

tio kr. var det. ynka 10 kr!! på erikshjälpen i tomelilla. och ja jag nynnar också:



I am looking for freedom...

2010-03-05 @ 18:12:20
Postat av: Mia

Så ful att den blir snygg, heheh

2010-03-05 @ 20:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0