No sleep



Mycket de senaste dagarna. Vi har snickarna här för att sätta lister och bygga bokhylla. De är så effektiva och bra.
Jag däremot e kass. Förkyld om sömndepriverad. Frank är vaken titt som tätt.
Jens klarar det så mycket bättre än jag. Jag är så beroende av sömn. Han jobbar på som vanligt medan jag tjurar.
Dessutom har Dosfamily blivit överbelastat och stängts ner.
Försöker lösa det på något sätt. Har försökt på vårt webhotel utan resultat, ska testa med magi så fort jag skrivit klart detta inlägg.

Ovan hund som Viola fyndade på loppis i helgen och knappar som hon fått av sin farmor.
Uppdatering: En kabel är avgrävd, därför funkar inte sammyrose.se arbete pågår
Tranlsation: Trouble today, with a lot it feels like. First the Dos Family -server is not available. I have been trying to get it to work, but with out luck. I will keep you posted.

Also Frank is keeping us up at night. It does not seem to effect Jens as badly as it effects me. I really need to sleep and if I don´t I turn into a monster.

Until then have a look at this cute dog that Viola picked up at a flea market this week end.


Kommentarer
Postat av: Faster Lotta

Ja, utan sömn är man inte riktigt sig själv. Man känner sig lite som en sengångare...långsam och folkskygg. Hade jag inte jobbat hade jag kommit och hjälpt er att passa lille Frank så att du kunde sova!

2010-03-02 @ 13:44:35
URL: http://thebergs.blogg.se/
Postat av: Fridas fina

Åhh, sömnlöshet... då vet jag ungefär vad som väntar mig också snart då.. + Skönt med snickare!!! Men egentligen ville jag bara säga att ni har så himla fina inlägg hos Design Sponge! Kram & grattis! :)

2010-03-02 @ 17:29:24
URL: http://fridasfina.blogspot.com
Postat av: Fröken Kvadrat

Småttingar är söta som socker, men att inte få sova ordentligt tar nästan knäcken på en. Min kodd är dessutom ett riktigt matvrak :).



Det var roligt att se ert hem på Design Sponge!

2010-03-02 @ 18:38:20
URL: http://trettioenkvadrat.blogspot.com/
Postat av: Elisabeth - anyhow.se

Din magi såg ut att fungera på Dosfamily! Sköt om dig!

2010-03-02 @ 19:58:23
URL: http://levaleende.blogg.se/
Postat av: Doredoris

Samma här, är också helt beroende av sömn (hur kan man inte vara det ställer jag mig frågan) blir skitgrinig om jag får sova för lite... eller kanske är det bara en bra ursäkt att få sura lite ;)

2010-03-02 @ 20:41:17
URL: http://doredoris.blogg.se/
Postat av: Cissi

I here you. Tröstande kan jag påminna dig om att du alltför snart är ute på andra sidan. De växer ju så det knakar. Även om mina nätter blivit drägligare, slogs jag idag av att min femmånaders är så stor, så stor. Snart inte bebis längre ju.

2010-03-02 @ 22:48:12
Postat av: Cissi

hear menade jag såklart.

2010-03-03 @ 09:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0