Hope vad gör du med ryggsäck?? inte snyggt!



Jag har haft för mycket att göra, det märks då jag inte har en aning om hur det går för min älsklingssåpa: "Days Of Our Lives". Det insåg jag idag då jag kikade en kort stund. Allt är förflyttat till en öde ö som de inte kan komma ifrån, ön syns inte heller på någon radar och det är lika omöjligt att ta sig dit som därifrån. Låter det bekant? Dessutom har tjusiga Hope helt bytt stil hon har khakifärgade äventyrskkäder och ryggsäck. Ryggsäck har hon ALDRIG haft förut.

Däremot klär ju sig LOST-skådisarna så. (som ni ser på lilla bilden) Hrmm. Författarna till såpor får tydligen sno idéer från andra, mer seriösa, serier.

LÄS UPPFÖLJNING PÅ INLÄGG

Kommentarer
Postat av: Elsa

pratar hon om stefano dimera tro?

2008-08-20 @ 17:18:16
Postat av: Jenny Sammy Rose

Haha ja, såklart menar hon Stefano. Jag älskar hennes seriösa blick när hon ställer frågan! Vilken närvaro, vilken talang. Loves HER!

2008-08-20 @ 17:24:47
URL: http://sammyrose.blogg.se/
Postat av: Meme

Men Days of our Lives avsnitten som vi ser nu om ön är ju inspelade två år INNAN Lost kom, så frågan är vem som har snott idéer från vem... Författarna till seriösa serier får tydligen sno idéer från andra mindre seriösa serier.

2008-08-20 @ 20:00:41
URL: http://days.nu
Postat av: Jenny Sammy Rose

hahha nej men jag har ju inte gjort min research!! hahah. såg du någonsin Sunset beach? de var helt galna i att "låna" manus. De körde en hel säsong som SPEED. och de hade t.o.m en Monica Lewinsky-Bill CLinton-inspirerad grej.



kul att du tittade in. trodde inte days.nu var uppe igen. jag var trogen beökare för några år sedan, men sen trodde jag ni lagt ner.

2008-08-20 @ 20:33:06
URL: http://sammyrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0