Hello Kitty saves the day



Mina föräldrar har åkt till Västerås. Morfar bor där. Vi tyckte inte att de skulle behöva köra så långt med sin skruttiga Volvo och erbjöd dem därför vår fina volvo. Så idag när jag skulle på en fotografering i Barsebäck tog jag den skruttiga bilen. Och gissa vad! Den kokte på vägen dit. Jag pyste in på center syds parkering.
Eftersom jag varit med om detta ett antal gånger med mina föräldrars bilar visste jag ju vad jag behövde göra. Snabbt in på HM, köpte söta Hello Kitty-flaskan och fyllde på vattnet på bilen. Sprang nog in på WC sju gånger innan törsten var släkt.

Nu ska jag gå och lägga mig. Har slagit in presenter och gjort godishalsband till morgondagens kalas.

God Natt

Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Dom där flaskorna är ju dom bästa för både barn och vuxna att slurpa i sig med :0)



ha det finast mvh J

2008-06-07 @ 00:43:56
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0