Sammy Rose Give-away



Tävlingsdags.
DENNA TÄVLING ÄR AVSLUTAD. Vinnaren hittar du här!
Viola vill mest kolla på Harry Potter filmerna. De första två, om och om igen. Gärna samtidigt som hon hoppar i soffan, som ovan.
Jag kollar "Tracy´s Hämnd" (miniserie från 80-talet)
Och Jens kollar Anvil! The story of Anvil. (dokumentär om hårdrocksgruppen Anvil (populära på 80talet) som Jens älskade och hans föräldrar hatade)

Vad vill du helst kolla på just nu?
Ni som berättar i en kommentar vilket ditt favoritprogram eller film är har chans att vinna en TV-tröja av oss. Som den jag har på bilden nedan.
Svart, tunn, härlig ekologisk bomull. Passar både dam som herr.
Finns inte i shoppen.
Jag drar en vinnare på måndag.



Translation: We are giving away one Tee with our I Heart TV-print.
This black version is not available in our shop yet, but now you have a chanse to get a hold of one.
Fits both male and female. Lovely, thin, organic cotton in the sizes S-XL.

All you have to do is tell me what you are watching on the telly right now.
Viola watches the Harry Potter movies, over and over again. Jens prefers the Anvil documentary. While I want to watch "If tomorrow comes"

So what show or movie do you like right now?
Just let me know below. I will pick one winner on monday.



Kommentarer
Postat av: Fillan

Jag vill såklart se mer av min favvoserir True Blood. Längtar till säsong 3.

2010-01-22 @ 09:16:21
Postat av: Silla

Once and Again En amerikansk tvserie som jag bara älskar att titta på för det påminner om livet hur det är. Så är det så skönt att gråta till den.

Dt är en av dom bästa serierna jag vet...

2010-01-22 @ 09:18:04
URL: http://sillas.blogg.se/
Postat av: sofia

anders och måns. för att de är så härligt töntiga samtidigt som de är rena genier. det är få förunnat att lyckas med båda! jag kan titta om och om igen och skratta lika högt varje gång.

2010-01-22 @ 09:23:46
URL: http://outro.blogg.se/
Postat av: Becca

Resan till Melonia,utan tvekan! Den rullen kan jag se om och om och om igen. VARJE kväll när jag var yngre så drog jag igång den för att ha i bakgrunden som godnattsaga (jag hade tv på rummet,en gul!!) Tyvär är den inspelad på ett gammalt VHS-band och

har börjat bli lite hackig och dann men vad gör det?!

2010-01-22 @ 09:26:03
URL: http://reberecca.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag skulle faktiskt vilja se Harry Potter :) Vilken som helst, men gärna den som inte kommit än, sista boken...

2010-01-22 @ 09:27:33
Postat av: Josefin

Just nu skulle jag allra helst se på Gilmore girls eftersom det är en av mina absoluta favorit tv-serier!

2010-01-22 @ 09:28:13
URL: http://jojososefofinon.blogg.se/
Postat av: Loppan Lorum

Som så många andra just nu är jag helsåld på TV-serien Mad Men. Såg hela första och andra säsongen på DVD över julhelgen, och nu är torsdagarna högtidsdag för då går ju 3:e säsongen på 9:an. Ser frsm emot att få den på DVD så småningom, så man kan se allt i ett sträck - utan reklam!

2010-01-22 @ 09:29:09
URL: http://loppanlorum.blogspot.com/
Postat av: frida

Idag är jag så otroligt spänd på Big love; en HBO serie om en mormonfamilj som praktiserar polygami. Vi ska ha säsongspremiärfest här hemma och alla ska klä ut sig till sin en karraktär. Tänk så kul!

2010-01-22 @ 09:29:24
URL: http://www.vaxupp.se
Postat av: Madelene

Åhå! Mad men såklart!

2010-01-22 @ 09:30:25
Postat av: beabea

Eternal sunshine of the spotless mind, den är så fin och sorlig att man gråter sönder sig

2010-01-22 @ 09:36:19
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: fru a

jag har missat typ allt nytt och kul på tv på sistone, så listan skulle kunna göras lång. men, efter allt uggle-prat :) blev jag väldigt sugen på att se om Twin Peaks!

2010-01-22 @ 09:38:18
URL: http://entillanna.blogspot.com/
Postat av: Kristin

Jag tittar helst på Damernas Detektivbyrå just nu. Annorlunda, härlig stämning, underbart med en icke-pinnsmal-blondin i huvudrollen, spännande, rolig och sorglig. It's got it all, babe!



2010-01-22 @ 09:38:37
URL: http://littlemissred.blogspot.com
Postat av: Tove

Glee! Den har allt, highschool drama, roligaste karaktärerna, ironi. Fantastiskt.

2010-01-22 @ 09:41:01
Postat av: Lotus

Jag vill helst titta på HBOserien Big Love. För verkligheten när den är lite skruvad; för att man blir glad och peppad att fortsätta med sitt eget!



Och Höjdarna förstås, tillsammans med Juno. Gärna tidigt på morgonen. Äkta umgänge med en tvååring!

2010-01-22 @ 09:41:36
URL: http://kreckla.blogg.se/
Postat av: Melissa Parnell

Jag har blivit helt besatt av en serie som heter Dexter. Jag vill helst se två avsnitt varje kväll efter att barnen har somnat. Jag trodde aldrig att jag skulle sympatisera med en massmördare....

2010-01-22 @ 09:42:18
Postat av: Lady Thirty

det blir inte så mycket tv-tittande för tillfället, men några avsnitt av Alla Älskar Raymond kikar vi på på kvällskvisten (vi har nyligen plöjt igenom alla Seinfeld säsonger än en gång :) )

2010-01-22 @ 09:47:39
URL: http://ladythirty.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Ja kolllar helt klart helst på den danska serien Klovn! Man skrattar så man gråter samtidigt som man mår sjukt dåligt för att personerna försätter sig i så udda och obehagliga situationer hela tiden.

2010-01-22 @ 09:48:42
Postat av: SaraMay

Twin Peaks kan jag se hur många gånger som helst, blir alltid lika rädd för Bob och lika imponerad hur klockrena repliker och hur snyggt allt/alla är!

2010-01-22 @ 09:52:05
URL: http://saramay.blogspot.com
Postat av: Lotten

Jag missar inte ett endaste avsnitt av Glee - den är rolig, ironisk, elak och har en massa coola karaktärer. Annars är jag slav under "Halv åtta hos dig" - Underbart att få följa med hem till vanliga/galna svenskar och få se hur de bor samt maten och samspelet och inte minst Helge Skoogs elaka kommentarer ;-)

2010-01-22 @ 09:54:43
URL: http://ornnastet.blogspot.com
Postat av: Mirja

Min favoritfilm är Garden State.

2010-01-22 @ 09:59:02
URL: http://plums.blogg.se/
Postat av: Tant Grön

Jag hittade en trevlig liten serie på canal+ select, en fantastisk uppfinning, det blir sällan tv-tittande i realtid längre, den heter Board to Death med Jason Schwartzman, Ted Danson och Zach Galifanakis mfl. Jason spelar en förvirrad skribent som extraknäcker som privatdetektiv.



Läs mer vad den händlar om här:



http://www.canalplus.se/33380/bored-to-death



En riktig hit!

Postat av: Elin

Det finns många bra serier just nu, Mad Men, United States of Tara, True Blood och Skins till exempel. Men det är inte till dem jag vänder mig när stormarna blåser, för det är då My so-called life-boxen (Mitt så kallade liv) kommer fram och käre nån vad jag älskar den serien! Inget är bättre än en kärlekskrank Claire Danes och en ung Jared Leto, inget!

2010-01-22 @ 10:09:54
Postat av: Elin

Jag vill så gärna att klockan ska bli 17.30, då min Sambo kommer hem från Jobbet, så vi kan gosa ner oss i Soffan, Ropa på vår hundvalp Zelda, hon lägger sig mittimellan och vi drar på rullen "Waitress".

Min Sambo tycker inte om den, men låtsas uppskatta den för jag avgudar den så mycket, egentligen är den lite töntig. Men den prickar helt rätt hos mig.

Efter "Waitress" kompenserar jag genom att sätta på en Tuff Ninja Rulle.

2010-01-22 @ 10:29:58
URL: http://elinhuatorpet.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag vill så gärna att klockan ska bli 17.30, då min Sambo kommer hem från Jobbet, så vi kan gosa ner oss i Soffan, Ropa på vår hundvalp Zelda, hon lägger sig mittimellan och vi drar på rullen "Waitress".

Min Sambo tycker inte om den, men låtsas uppskatta den för jag avgudar den så mycket, egentligen är den lite töntig. Men den prickar helt rätt hos mig.

Efter "Waitress" kompenserar jag genom att sätta på en Tuff Ninja Rulle.

2010-01-22 @ 10:30:57
URL: http://elinhuatorpet.blogg.se/
Postat av: Linnea

För några år sedan gick en serie som hette Jack and Jill på svt. Den gick alldeles för sent för att jag som då gick på gymnasiet skulle orka sitta uppe och titta. Men det gjorde jag ändå ibland. Jag har letat och letat efter denna, men inte hittat den. För jag skulle så gärna vilja se hela, från början. Och jag undrar om den i dagens ljus skulle vara så bra som jag minns den.

2010-01-22 @ 10:34:21
URL: http://femtehimlen.wordpress.com
Postat av: petra

Jag är helt fast i Nord och Syd just nu, vill bara hem och lägga mig i soffan under en filt och se 1,5 tim-avsnitt!

2010-01-22 @ 10:37:24
Postat av: Lisa

Jag är för tillfället uppslukad av "Annie Hall". Den är inte så lång, man hinner se den två gånger på en kväll.

2010-01-22 @ 10:41:04
URL: http://dennadagen-lisa.blogspot.com/
Postat av: chris

Fick jag välja skulle jag ha en helkväll med "Mord och inga visor" eller/och "Remmington Steel" med mina favoriter som löser gåtor och reder ut mordhärvor. Kvinnliga hjältar, ja tack!

2010-01-22 @ 10:42:20
URL: http://poppelstore.se/blogg
Postat av: Lasse

Jag har för andra gången börjat kolla Vita Huset. Kollade igenom hela serien förra året, men kunde inte slita mig från att börja kolla igen. Framförallt är det dialogen som gör att jag kan ligga i sängen flera timmar och kolla avsnitt efter avsnitt.

2010-01-22 @ 10:43:25
Postat av: Karolina

Kollar gärna Modern Family som är en helt fantastiskt rolig och charmant serie. Riket som alltid är bäst! Men just ikväll blir det bio och filmen No distance left to run som är en film om Blur.

2010-01-22 @ 10:53:04
URL: http://karhel.blogspot.com
Postat av: Anonym

We love a very old Slovene movie called Kekec (a boy's name), in which a very cheerful boy roams the Slovene mountains, not afraid of anything, and encounters an evil man from the mountains, who keeps a girl as his slave (whom the little boy saves, of corse), and an old woman of the mountains, who knows all the healing plants and makes a magic potion for Kekec's sister that cures her blindness. This film wan the Golden Lion Award for the best children's movie at the Vennice Festival in 1952.

2010-01-22 @ 10:56:11
Postat av: Sandra

Sorry, forgot my name and adress.

2010-01-22 @ 10:57:17
URL: http://sandrica.blog.siol.net/
Postat av: Maria H

Jag tittar helst på Battlestar Galactica, en SiFi-serie med härligt twistad plot :) Läs mer här: http://www.imdb.com/title/tt0407362/



En annan klar favorit är The Big Bang Theory, denna härliga ingenjörsnördiga serie om 4 ingenjörer och en blond tjej - beroendframkallande helt klart :)

2010-01-22 @ 11:08:48
Postat av: sunshine

jag vill, precis som dotern din, kolla på harry potter-filmerna om och om och om och om igen. fast det kan vara för att jag sett avatar 2 ggr med bara några dagars mellanrum. hihi. ^^

2010-01-22 @ 11:14:00
URL: http://sunis.blogg.se/
Postat av: Ingela [All is Pretty]

Hej! Har nyligen hittat till din blogg via dosfamily och har läst, gråtit och skrattat när jag läst ikapp på allt om er underbart vackra lille Frank! Nu ligger du som en favorit så jag tittar in då och då.



Till tv-tittandet då. Som så många andra så har jag och maken precis avverkat Mad Men säsong ett och två och jag gillade den fast att alla människor är totalt vedervärdiga personligheter ;) Annars har jag två favoritserier som jag också har på dvd-box och som tåls att se om och om igen. Den ena är danska Nikolaj och Julie men bäst av alla är brittiska Kalla Fötter (Cold Feet) - underbar!

2010-01-22 @ 11:28:02
URL: http://allispretty.blogspot.com
Postat av: Kicki

Lilla huset på prärien, hur tokigt det än kan låta. T o m pappa Måns som älskar skräck, fastnar framför TV:n när Ingalls fixar allt.

2010-01-22 @ 11:42:41
URL: http://www.havtorndesign.blogspot.com
Postat av: sara

jag har drömt i flera år om att se degrassi high igen. eller party of five. och ebba och didrik, men den har jag på dvd så det räknas knappast.

2010-01-22 @ 11:54:13
URL: http://www.rararabarber.blogspot.com/
Postat av: erika

beverly hills 90210!!!!! åhh önskar att trean kunde börja köra den på eftermiddagarna! har alltid älskat!

2010-01-22 @ 11:59:57
Postat av: Linn

Morden Family!



Bäst i test när man behöver underhållning och lite skratt men hjärnan är någon annanstans!

2010-01-22 @ 12:07:33
Postat av: tove

stjärnorna på slottet! tant vid 21

2010-01-22 @ 12:12:42
URL: http://livtove.blogspot.com
Postat av: amanda

vilket märkligt och fint sammanträffande att du just frågade om vad vi helst vill se på teve nu :) ! jag satt just och var ledsen över att jag tittat klart på det sista avsnittet av "life", en naturfilmsserie av bbc med david attenborough som narrator, och skulle helst av allt vilja att det kom fler avsnitt eller en ny serie nu på momangen! jag älskar attenboroug och de naturfilmer han medverkat i, och gillar i stort sett alla naturfilmer, men inget slår bbc:s otroliga kamerasekvenser och filmvisningar. på slutet av varje avsnitt visar de hur mycket jobb de lagt ner för att kunna filma just de tex tre sekunderna då en späckhuggare tar en säl i luften eller en schimpans trummar på en stock. det är häftigt och ger mig luft under vingarna för att när jag får råd och tid vilja åka runt och titta på alla dessa häftiga platser vi har på jorden! min pojkvän njuter lika mycket som jag av dessa naturfilmer och det är lite av ett stående skämt i våra kompiskretsar att "reta" oss för det, vilket ibland gör det ännu roligare :) därför är det ju jättebra att tv-tröjan funkar både för honom och mig, haha.

2010-01-22 @ 12:16:10
URL: http://amandahildur.blogg.se/
Postat av: Elin

kom och tänka på en gammal serie som gick som jullovsmorgon (kanske i slutet av 80-talet) som hette "skohusets hemlighet" den skulle jag gärna se om. Någon annan som minns den?

2010-01-22 @ 12:23:25
Postat av: Helena

Åh, jag är ju en serienörd. Började nog när jag plöjde hela Six Feet Under. Som förmodligen är världens bästa serie. Men Dexter, Nip/Tuck, True Blood och Twin Peaks är också favoriter. Men för tillfället är allra första säsongen av CSI min favorit. Helt oflashigt och nördigt och bra!

2010-01-22 @ 12:30:16
URL: http://haloslippingdown.blogspot.com
Postat av: Therese

Åh, just nu håller jag på att plöja igenom den fantastiska TV-serien "V", som mina föräldrar förbjöd mig att se för sisådär 20-25 år sedan....

Ja, så tittar jag såklart på "Tårtan" också- Helt fantastisk serie!

2010-01-22 @ 12:34:26
Postat av: Hanna

2010-01-22 @ 12:36:10
Postat av: Hanna

Den superspännande danska kriminalserien Forbrydelsen. http://www.dr.dk/forbrydelsen/#/forside

2010-01-22 @ 12:37:44
Postat av: Noita!

I'm watching How I Met Your Mother :)

2010-01-22 @ 12:55:23
Postat av: Frida

OZ! Efter en paus på många år är jag nu fast i OZ-förälskelsen igen.

2010-01-22 @ 12:58:06
Postat av: Elvira

Jag skulle vilja se "Vem ska trösta knyttet"

Då kan jag sitta och sjunga med genom hela filmen och tänka på hur mysigt det är att vara 18 ändå.

Och hur spännande det är med sagor på rim. Så vill jag dricka ett glas mjölk och lodsas att vi alla pratar finlandsvenska.

2010-01-22 @ 13:08:57
URL: http://www.metroblogen.se/mysiga
Postat av: evelina

Jag har blivit totalt uppslukad av Twin Peaks. Min mamma har i över ett år försökt få mig att förstå storheten med Twin Peaks, men jag har aldrig riktigt tagit mig tid att se det. Förens nu efter jul. Av mamma fick jag Twin Peaks definitive Gold box edition, och sedan dess har jag varit fast. Jag satt flera dagar i sträck, fastklistrad i soffan och bara såg avsnitt efter avsnitt. Den serien har fått mig att gråta, skratta, rysa och gett mig mardrömmar/sexdrömmar. Jag är totalt nerkärad.

2010-01-22 @ 13:11:07
URL: http://lifeaccordingtoevelina.blogg.se/
Postat av: helena

åh det finns så mycket! bland det som går nu så helt klart anders och måns och damernas detektivbyrå! annars skulle jag ge inte högra handen men kanske i alla fall en nagel (är ganska feg) för att få se ett lilla huset på prärien-marathon! älskade serien när jag va liten och har läst alla böcker! det enda som inte va bra va att de bytte ut nellie olsen! Kram

2010-01-22 @ 13:14:28
URL: http://komketchup.blogspot.com
Postat av: Madde

Project Runway! Tv 3 hade den goda smaken att nyligen visa alla säsonger från början, alla dagar i veckan. Jag fattar inte att jag har kunnat missa detta underbart underhållande program förut. Alla tokiga "designers", underbara Tim (Talk to me!) och så förstås Heidi (...or your'e OUT!)

2010-01-22 @ 13:17:37
Postat av: Jenny

Min favoritfilm som jag kan se om och om igen är "Kramer mot Kramer" från 1979 med Dustin Hoffman och Meryl Streep. Den handlar om deras skilsmässa och vårdnadstvist om sin sexåriga son. Jag såg den som tonåring och kan aldrig glömma den filmen. När jag sedan såg den i vuxen ålder var den ännu känsligare. Förmodligen för att jag själv separerade och gick igenom en vårdnadstvist om min idag femtonåriga dotter. Jag själv var endast 24 år gammal... Jag älskar filmen!!

2010-01-22 @ 13:26:31
URL: http://lillaja-mittliv.blogspot.com/
Postat av: Cissi

Skulle va riktigt grymt att plöja igenom Family ties (Fem i familjen)igen! Inte sett sen mellanstadiet.

2010-01-22 @ 13:28:11
Postat av: elin

ika i rutan. så att man kan bli lite nostalgisk, hon är tuff och bara bäst!

eller om man ska leva i nuet så brukar jag (väldigt ofta, också lika ofta helt utan att tänka påt) oftast fastna på animal planets "animal rescue" serier. blödiga räddningsprogram with happy endings. så sitter jag där och utbrister små "åh", "nääh stackars!"..osv.. det är som tv-crack för mig!! :) haha.

jag är ganska oblödig annars men jag antar att de här programmen ger mig utlopp. its a love/hate thing :)

2010-01-22 @ 13:46:07
URL: http://elinutten.blogspot.com
Postat av: Majken

Mia och Klara helt klart! Älskar det! Inget annat program får en så snabbt på bra humör. Det roliga är att hur deppig man är kan man inte låta bli att börja fnissa lite, och sen när man väl har börjat kan man inte sluta.

Puss!

2010-01-22 @ 14:01:36
Postat av: Mrs N

"Tjejen som visste för mycket" är filmen med stort F för mig. Det var den enda (barntillåtna) filmen vi hade hemma när jag var liten. Så den har jag sett många, många gånger när jag varit hemma sjuk! Haha, kan fortfarande skratta åt vissa scener i den, fast den egentligen är rätt dålig... Minns mest hur fin Goldie är i den blå, veckade klänningen!

2010-01-22 @ 14:09:28
URL: http://[email protected]
Postat av: Martina

Beverly Hills 90210, orginalet.

2010-01-22 @ 14:31:34
URL: http://mmmaaaddd.blogspot.com/
Postat av: Ida

Började igår att titta på första avsnittet, första säsongen av The Wire, vet ännu inte riktigt vad jag tycker. Får ske en utvärdering när jag sett ett par avsnitt till - tror det tar ett tag att komma in i den.

2010-01-22 @ 14:34:23
Postat av: Amelie

Just nu kollar jag helst på tv-serien Brideshead Revisited, som har blivit min nya drog. Trots att jag följer ca 20 serier i vanliga fall så står den här gamla 80-talsklassikern ut.

Jag vet inte om det är fascinationen för att Jeremy Irons en gång varit ung (what can I say, jag är född 90) eller den fina collegemiljön i Oxford som sparkar vilken college/high scool-series miljös rumpa vilken dag som helst.

Sen att serien är så välskriven att man, trots att han är full som ett ägg, tror att huvudkaraktären kan uttrycka sig så välartikulerat och citera klassiska brittiska författare på rullande band, gör det hela dubbelt så bra.

2010-01-22 @ 14:35:18
Postat av: Jempis

Jag älskar One Tree Hill serien. Den är inne på säsong sju och jag började se den först när de fyra första säsongerna redan gått. Jag såg så mycket jag bara kunde och nu väntar jag varenda tisdag på att USA ska släppa det nya avsnittet. Vartenda avsnitt är lika underbart. Och varje gång gråter man åtminstone en tår.

2010-01-22 @ 14:38:40
URL: http://jenniferjempan.blogg.se/
Postat av: Chatrin

Six Feet Under! Den bästa tv-serien som någonsin gjorts; den är rolig, allvarlig, sorglig och smart på samma gång! Tyvärr är alla mina boxar i Sthlm nu, och jag är i Skåne...

2010-01-22 @ 14:59:50
Postat av: miia

2010-01-22 @ 15:01:49
Postat av: mia

Jag vill se på pantertanter. Det är så man vill ha det när man blir äldre

2010-01-22 @ 15:03:17
Postat av: Elin

å vad svårt att bestämma sig för en... Jag säger Kalle och chokladfabriken, har sett den massor med gånger och den är alltid lika bra!

2010-01-22 @ 15:05:38
URL: http://www.allcookedup.wordpress.com
Postat av: UlleKanelBulle

Rachel Zoe Project! O M G! I diiiiieeee!

Jag sitter och streamar programmen, vissa bättre kvalité än andra och kan inte få nog av denna LA dramatic, så amööörican så man svimmar. Och Rachel själv, O MG! Vilken chic! I love!



Åh, snälla rösta på mig - jag har alltid velat ha en av era fina tröjor men får aldrig tummen ur att klicka hem en.



Frank är så SÖT! Så fin! Och det är så skönt att läsa att ni mår 'ganska' bra, trots allt.

2010-01-22 @ 15:09:32
URL: http://llillau.blogspot.com
Postat av: anna

Kan plöja igenom serien The Wire hur många gånger som helst tror jag. Rekomenderas varmt!

2010-01-22 @ 15:22:55
Postat av: Ida

Jag knarkar serier och ser nu bland annat serien Better off Ted :)

2010-01-22 @ 15:28:02
Postat av: tove

och ebba och didrik såklart!

2010-01-22 @ 15:50:16
Postat av: IngenFara

Det är nu 4 år sedan jag var föräldraledig och följde Days of our lives, jag såg även serien hyfsat kontinuerligt under alla år jag pluggade. Men nu, nej aldrig. Den är alldeles alldeles underbar, hemsk, bra, dålig men har allt för att man ska fastna.

2010-01-22 @ 16:14:59
URL: http://ingenfarapataket.blogspot.com
Postat av: Malin

Nord och Syd. En serie jag var helt besatt av när jag var liten. Mina barbie's skulle alltid heta Orry och Madeleine. Har nu fått denna serie på DVD och sett om den. Mmmm, inte illa.

2010-01-22 @ 16:27:40
URL: http://myshosmalin.blogg.se/
Postat av: Sofi

Lilla huset på prärien! Gärna ihop med ostbågar. Härligt moralstinn serie med glädje, sorg och hjälten pappa Ingalls.



2010-01-22 @ 16:28:17
Postat av: Kicki

Damernas detektivbyrå. Lika bra som böckerna(nästan).I ♥ mma Ramotswe. Familjen Annorlunda ser jag också gärna på och fascineras över alla barnen. Familjen med 9 barn i en 4:a är så himla goa och fina.

/kram

2010-01-22 @ 16:29:38
URL: http://iverashus.blogspot.com
Postat av: Sasha

desperate housewives. längtar mig tokig till säsongsstarten! sen serien startade har jag missat kanske två avsnitt, under studentveckan. ett tag brukade jag och mina vänner träffas dagen efter och prata hejvilt om gårkvällens avsnitt. och om någon hade missat gav vi en grundlig genomgång som var lika lång som avsnittet självt. nu verkar de flesta ha tröttnat, men jag är lika trogen serien. efter så här lång tid har det nog mer blivit en vana. fast sen ÄR den ju också så himla bra!! S.

2010-01-22 @ 16:33:02
Postat av: emma

jag vill titta på pippi långstrump. när hon lagar pannkakor och letar efter pappas guldpengar.

jag vill vara pippi.

2010-01-22 @ 16:34:33
URL: http://hellodoyouhearme.blogspot.com/
Postat av: linnéa

gilmore girls. utan tvekan gilmore girls! jag har sett hela serien tusen gånger minst och kan allt utantill, men ändå får jag inte nog! man kan hela tiden hitta något nytt... åh, gilmore girls... i love you!

2010-01-22 @ 16:39:17
Postat av: Simon

Gärna dynastin med ett par vänner och så kör vi shotleken. När det blir catfight mellan Krystle och Alexis eller när någon får en örfil tar man en shot!

2010-01-22 @ 16:42:00
Postat av: Johanna

Jag älskar Avatar. Såg den på bio, är kär nu!

2010-01-22 @ 17:09:56
Postat av: Maja

Finns sååå många bra! Men jag tar Clownen Manne... hade gärna velat se den med Josefin. Vi såg ett klipp på you tube och hon tyckte om den.

2010-01-22 @ 17:47:57
Postat av: Heidi

jahap! 79 kommentarer... :)

Inte för att jag har en chans nu då, men vi ger det ett försök ändå.



Tracy´s hämnd tittatde vi på här hemma för inte så länge sedan. Älskar 80-tals serier.

Maken tittar gärna på Lagens änglar just nu.

I slutet av januari varje år brukar vi börja titta på Band of brothers. Ett avsnitt varje fredag avnjuts med en pizza. När vi är färdiga med boxen är det vår. Våran vår count down typ. :)

Sen har vi båda nyligen fattat tycke för Klovn.

När jag var mammaledig med twinsen tittade jag på Days och när maken kom hem på lunch tittade vi på hem till gården tillsammans.

Gash! Det låter ju som om vi inte gör något annat än att titta på tv! :O



Men vad tittar jag helst på just nu?

Modern family är ju bara så bra...

Och Big bang theory.

Och Better of Ted.

Och Buffy, man får inte glömma Buffy.

Nej, Jenny... Jag kan inte välja. :)



2010-01-22 @ 17:53:16
URL: http://www.husethed.blogspot.com
Postat av: Helen Westerling

Åh, jag vill allra helst se filmen VILDÄNGEL nu... den gick på tv för flera år sedan och jag spelade in den på vhs. Kollade på den om och om igen, men så i samband med en flytt eller så försvann bandet. Såå ledsamt. Har mailat svt och bett dom sända filmen igen men utan resultat.

Den filmen är superbra, verkligen det finaste jag sett.



Kram från Helen

2010-01-22 @ 18:09:14
Postat av: Ylva

Halv åtta hos mig är hela familjens favoritprogram. Alla sitter tillsammans och garvar åt Helge Skoog och undrar vad dagens middagsvärd ska bjuda på.

Älskar också att titta på Vänner! Jag tröttnar aldrig trots att jag sett flera av avsnitten flera gånger. Längtar även efter Degrassi High.

2010-01-22 @ 18:11:28
Postat av: Josefin

I ♥ "Big Love"! ;)

2010-01-22 @ 18:21:14
URL: http://josefincasteryd.blogg.se/
Postat av: Hanna

Just nu är vi inne på von Triers Riket. Järegård är oslagbar!

2010-01-22 @ 19:00:29
URL: http://hannanonien.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag var jätteblyg när jag började gymnasiet och vågade inte ta kontakt med några av mina nya klasskompisar. Det kändes som om jag inte hade någonting gemensamt med någon annan. Jag höll låg profil i ett år och höll mig till mina vänner utanför skolan men andra året började jag och en kille i min klass av en slump börja prata om tv-program vi gillade. Det visade sig att vi inte bara följt varenda avsnitt av "antikrundan" sedan mellanstadiet utan i princip alla program på svt riktade till en målgrupp i snitt femtio år äldre än oss. Nu är det två år sedan jag gick ut gymnasiet och jag och min klasskompis (som nu bor i en annan stad) smsar varandra varenda torsdag med utförliga kommenterar på dagens antikrundan och utvärderar varenda fredag kunskapsnivån i de båda kupéerna i "på spåret".

2010-01-22 @ 19:03:24
Postat av: mette / ungt blod

Elinor ser allerede tv! hun elsker the simpsons mest, men er også meget glad for seinfeld som sine forældre! jeg vil helst se Bones, Criminal minds eller The mentalist!

2010-01-22 @ 19:07:06
URL: http://blog.ungtblod.com
Postat av: Kristin

Landet Brunsås såklart!

Fantastiskt roligt matprogram a la´ 2010 med reflekterande medvetenhet.

2010-01-22 @ 19:07:11
Postat av: sanne.

Hej på er fina familj!



Min favoritfilm är Edward Scissorhands. Otroligt fin! Synd att den inte går på TV så ofta bara. Men över jul visades den ett antal gånger, självklart var jag glad över det och tittade varje gång!



Kramar!

2010-01-22 @ 19:10:13
URL: http://whiteclouds.blogg.se/
Postat av: mamamekko

Hade jag tid så skulle det nog bli någon gammal Elvisfilm, de är så himla sköna :) Men för tillfället så spelas Pippi och Fem myror dag ut och dag in här hemma, barnens absoluta favoriter, vilket jag även mer än gärna följer med i!

2010-01-22 @ 19:12:51
URL: http://www.mamamekko.blogspot.com
Postat av: ida rud

Lige for tiden vil jeg allerhelst se Monty Pythons Flying Cirkus 1-4 og Monty Python and The Holy Grail.

Jeg er i gang med at lave en stor eksamensopgave, og har ingen ro, er bare stresset og apatisk. Det eneste jeg kan slappe af med er Monty Python. Så har set serien 2 gange, og er i gang med at se den for 3 gang, og så ser jeg ellers Monty Python and The Holy Grail - eller MP i det hele taget: f.eks. Terry Gilliams film: Fear and Loathing in Las Vegas, Brazil, Tideland, eller jeg ser Michael Palins rejsedokumentarer. Meget mærkeligt. Det har stået på i 3 måneder nu... Jeg afleverer opgave på onsdag, og så er der mundtlig eksamen i februar. Så kan det være jeg kan begynde at se noget andet. Men det er Monty Python, jeg elsker det og er ikke træt af det endnu, og griner, selv om jeg kan det uden ad. Hurra!



Og hurra for Frank. Og Viola. Og denne blog.

2010-01-22 @ 19:29:55
Postat av: Sofia

The office - engelska versionen. lagom långt för ett maraton som avslutas med christmas special. åh jag ryser bara vid tanken :)



The office är helt enkelt världens bästa tv-serie. Tätt följd av Buffy :-)

2010-01-22 @ 19:37:02
URL: http://sofia.pulp.se
Postat av: jernny

Skratta inte åt mig, men jag tittar på: På spåret, Skavlan och Mästarnas mästare..



Men. när jag var mindre tittade jag alltid på Degrassi High och Fame.



Men, jag ommer ihåg så mycket väl om en svensk tv-serie som heter "Vägen till Gyllenblå" Programmet handlar om en grupp barn som genom ett rum i ett hus teleporterades till en annan planet där det var förbjudet att skratta och le. Det är en pojke och en flicka som försöker få tillbaka skrattet till planeten Gyllenblå, där skratt har förbjudits. Programmet var så fruktansvärt bra kan jag minnas, att jag väntade mig sjuk till nästa program!! Är det nån av er som minns programmet?

2010-01-22 @ 19:42:32
URL: http://jennyk.blogg.se/
Postat av: Henrik Ehn

The Darjeeling Limited= Härlig film med sköna miljöer och fint foto. Lite som en " The Garden State" fast i Indien...hehe!

2010-01-22 @ 21:07:37
Postat av: Sofie (Victors mamma)

Får Victor bestämma,(vilket han ofta får), blir det Emil i Lönneberga och det är ju i och för sig hundra miljoner gånger bättre än hans andra val - Teletubbies ...

Själv gillar jag danska serier Matador, Nikolaj & Julie och Sommer. Jag gillar den danska stilen både i inredning och kläder.

2010-01-22 @ 21:30:31
Postat av: nath

okay, right now, (well in am minute certainly), it's going to be season 2 of Mad Men, Paul got the box set for his birthday and we're hooked. it's really good. Iris is really loving the magic roundabout and mr men. she's old school.

2010-01-22 @ 21:35:59
URL: http://le-petit-oiseau.blogspot.com/
Postat av: Magdaloony

Just nu vill jag se James May's Toy Stories!



Sex avsnitt med snustorra James May från Top Gear, som leker med sina barndoms leksaker - fast större! De två höjdpunkterna är när han bygger ett Lego-hus i full skala och bor i det ett dygn, och när han bygger en gigantisk bilbana med Scalextric och kör ett race mellan bilbane-nördar och amatörer. Riktigt roligt!



(För övrigt sällar jag mig till Buffy-skaran.)

2010-01-22 @ 21:44:41
URL: http://magdaloony.blogspot.com
Postat av: marie

Jag och min pappa kan kolla på the fifth element hur många gånger som helst. Sen går vi runt och drar repliker från filmen. Det är mysigt :)

2010-01-22 @ 21:45:24
URL: http://mylifethroughanalog.blogg.se/
Postat av: Linn

Nåt som jag alltid vill se är Six feet under.. får aldrig nog av detta mästerverk till serie! :) Annars väntar jag just nu på nya avsnitt av Glee! Och så följer jag Brothers and sisters eftersom jag är svag för serier där familjen spelar en stor roll.

2010-01-22 @ 22:42:55
Postat av: Annelie

Åh jag vill helst se på Big bang theory- en serie om amerikanska smarta nördar- men jag tycker inte att de är så nördiga utan coola :) Älskar när man kan snöa in på något sådär och lära sig allt om det eller har sina egna sätt att se på världen.

2010-01-22 @ 22:59:45
Postat av: Ida

Dark Angel är den serie jag kollar på just nu. Cyberpunk när den är som bäst. Genmodifierade människor, en värld i spillror - och så utspelar den sig i Seattle av alla ställen!

2010-01-22 @ 22:59:46
URL: http://idathe.wordpress.com
Postat av: Blueberry

I love Gilmore Girls, but Northern Exposure is really the best. Greetings

2010-01-22 @ 23:04:43
URL: http://zpasjitworzenia.blogspot.com/
Postat av: Linda

Mitt favoritprgram är det som även min 6 åriga son älskar.. LET´S DANCE

2010-01-23 @ 00:45:04
URL: http://www.minprinsessaminaprinsar.com/
Postat av: M

Jag är en äkta serienörd och mina favoriter just nu är Ghost Whisperer för att hon har så himla fina vintageklänningar jämt och så har hon så beundrandsvärd relation till hennes man. Den andra är Heroes, hur tokigt det än kan vara så har den fina budskap till exempel: Tillsammans kan vi rädda världen :) Ha det nu gott i tv-soffan :)

2010-01-23 @ 02:07:55
URL: http://madebym.blogg.se/
Postat av: Marie

För första gången har jag precis sett Star Wars (alla filmerna i ett svep - först de nya, sen de gamla). Men varför har jag inte sett dem förrän nu...?!

2010-01-23 @ 08:04:33
Postat av: N.ea

Sjutton år och på Spåret är min nya favorit. Kan inte riktigt hjälpa det.

2010-01-23 @ 08:50:26
URL: http://www.florinea.blogspot.com/
Postat av: malin

2010-01-23 @ 09:07:21
Postat av: malin

Jag ser fram emot att Arthur och Minimoyerna 2 ska komma på DVD, älskar ettan. Håller på att titta på L Word säsonger - väntar på att kunna köpa den tredje. Vill se mera Pushing Daisies och Men in trees - mina favoritserier läggs alltid ner... Å, skulle vilja se Twin Peaks igen, den är min favorit genom tiderna, undrar om den fortfarande är lika bra? Annars kan jag inte låta bli tävlingsrealitysåpor: Project Runway, Top model, Hell´s Kitchen, Top Chef...

2010-01-23 @ 09:11:29
URL: http://mildamalin.blogg.se/
Postat av: Eva Franzén

Min favoritfilm alla kategorier är Nyckeln till frihet med Morgan f Freeman och Tim Robbins. En helt otroligt bra film. Favoritserie, h Helt hysteriskt med Patsy och Edina!Criminal minds är också ruggigt bra.

2010-01-23 @ 09:38:14
Postat av: Emilia

Funderat sen igår och svaret måste bli Fletch!

2010-01-23 @ 09:43:10
Postat av: cissi

När det gäller serier kollar vi på säsong 5 av lost just nu. ganska rörigt men fortfarande bra. Seinfeld är alltid mysigt för då skrattar vi tillsammans.

När jag sappar in på nåt gammalt avsnitt av vänner fastnar jag alltid.

På film tycker jag tarantino smäller högt, älskar "form" starka filmer med mycket schyssta färger och cola karaktärer. Inspirerande.

"Hedwig and the angry inch" är en all time favourite.

2010-01-23 @ 09:52:00
URL: http://www.vejacecilia.blogspot.com
Postat av: Malin

Jag plöjer just nu genom säsonger av Star Trek Voyager och drömmer om när vår civilisation ska fatta att det är så här man ska leva. Utan pengar, fattigdom och våld, istället tar man hand om alla, jobbar tillsammans och lever för att utveckla sig själv. Om jag inte hade ett jobb skulle jag antagligen sitta och glo hela dagarna :-) Mmh, TV.

2010-01-23 @ 10:34:39
Postat av: Kristina

Favoritprogram just nu är Halv åtta hos mig och

Mästarnas mästare.

2010-01-23 @ 11:13:44
Postat av: mikaela

Jag har köpt Arrested Developmentboxen och slukar flera avsnitt per dag. Älskar den Annars så blir det Modern Family och Jersey Shore...hihi...högt och lågt på en gång.

P.S Frank är nog den sötaste lille parvel jag någonsin sätt.

2010-01-23 @ 11:18:15
URL: http://mikaelarudhner.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Jag införskaffade Vita Huset-boxen innan jul och är helt fast. Så, Vita Huset!

2010-01-23 @ 11:29:03
URL: http://trisselina.blogspot.com
Postat av: Mia

Mad Men! Så inspirerande i både inrednings och kläd väg! Love it!

2010-01-23 @ 11:40:29
Postat av: Märta

Helst Harry Potter 5&6, Amelie från Montmatre eller Juno. Juno kanske allra helst eftersom hon har en så himlans grym personlighet, jag tycker hon verkar lite som dig :)



Jag tycker att du är himla stark och modig som orkar skriva om Frank, man känner sig så himla tung i hjärtat, samtidigt som det är bra att läsa om hemska grejer med (sjukdommen nu då, absolut inte Frank!).

Lycka till med allt!

2010-01-23 @ 15:04:32
Postat av: Ellen

Den underbara serien Carnivalé som tyvärr fick ett abrupt slut efter två säsonger. Älskar allt från musiken och karaktärerna till miljöerna. Ett hett tips till er som gillar Twin Peaks.

2010-01-23 @ 18:46:05
Postat av: Agnes

Jag vet inte varför, men jag vill se antikrundan. Just nu bor jag i Frankrike och studerar konsthistoria. Självklart kan jag se det på svtplay men det är inte samma sak det hackar för min internetuppkoppling är inte den bästa. Jag älskar när ägaren till de föremål som bedöms säger att de inte har någon aning om vad det kostar, innerst inne hoppas att det kommer vara värt massor. Hur gamla tanter står med Knut och säger att de mest kom för att de ville träffa honom, hur vissa har en jättelång historia bakom. Alla gamla föremål som gör att jag kan drömma mig bort till hur det var då, även jag ändå gillar nuet bäst. När en av antikvetarna blir riktigt exalterade och nästan inte kan prata för de finner inga ord. Hur det finns så otroligt lustiga saker, som man tror var till för något helt annat. Hur man då och då hör ett oooh och efter tystnad: OOH för det kanske räddade hela deras livssituation. Berättelserna om hur någon köpte en tavla bara för ramen, och så visar det sig att tavlan är väldans eftertraktad. Ända sedan jag var sju, har antikrundan varit mitt bästa tvprogram, av alla olika själv. Historierna, kärleken till vissa av de saker folk har med sig, upphetsningen hos bedömarna, när man ibland får se vad som hände sen. Vid varje föremål sitter jag med hjärtat i halsgropen och undrar var det kommer ifrån, varför det gjordes, hur gammalt det är, vad är det värt idag. Men bäst är när någon tar med sig gamla böcker, med ett namn längst upp i högra hörnet, kanske även med ett årtal, och i boken gömmer det sig massa fina bilder, små anteckningar vid sidan. Även om det inte är värt mycket pengamässigt är det fint. Jag längtar lite till min blå soffa, sitta med en kopp te under en filt och komma till den lilla värld som jag bara kan vara i när jag ser Antikrundan, på riktigt.

2010-01-23 @ 19:12:12
Postat av: Katarina

Lost. Och det gör vi faktiskt nu. Alla fem säsonger går vi igenom, jag och min man. I väntan på den sista. Det brukar bli 2-4 avsnitt per kväll plus massa prat. Och jag är hela tiden mäktigt imponerad hur väl handlingen berättas, hur skickligt man håller i alla trådar. Den bästa tv-produktionen jag vet. Näst intill Twin Peaks så klart.

2010-01-23 @ 21:04:36
Postat av: Joanna



Trapper Happy Tv.

Råkade se den för första gången nu i veckan. Det är en brittisk humorserie på endast en kvart varje onsdag kl 21:45. Väldigt kul! :)

2010-01-23 @ 21:45:15
Postat av: Jenny

Gud så svårt! Är ju världens tv-seriejunkie och knarkar allt som kommer i min värld. Men just nu är Ghost Hunters favoriten! Typ 2 män som under dagarna jobbar som rörmokare, och under kvällarna jobbar de som livs levande ghostbusters, så himla läskigt och coolt. :D

2010-01-23 @ 23:48:03
Postat av: Tilde

Familjen Macahan!!!

För att jag var kär i gubben Zeb när jag var liten och alla andra flickor vara kära i Luke. Jag menar, vem kan motstå en rödmosig gubbe i tajt skinnställ till häst? Jag kunde det inte. Eller också var det vår ohämmade kärlek till indianer som förenade oss..

2010-01-23 @ 23:56:03
URL: http://www.fickanfull.wordpress.com
Postat av: Hanna

【 TV 】 \(o ̄_ ̄o)



...



【 Scrubs 】 (o⌒∇⌒o)



Scrubs är den perfekta avkopplingen på en söndag. Alla tummar upp! ( ^^)==b



2010-01-24 @ 12:11:55
Postat av: Sara

THE SOPRANOS (Mafia såpa)



Minst ett avsnitt om dagen at the moment ;) Man blir ju beroende....

2010-01-24 @ 15:03:56
URL: http://ikketikketheo.wordpress.com/
Postat av: malin

svenska kvartets skatan. :D

2010-01-24 @ 16:09:13
URL: http://fabriksflugan.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh. urfina tröjan!



Favoritfilmen är bland andra The Goonies. Kan inte minnas hur många gånger jag sett den, men det är förbaskat många. Filmen som har allt.



på serie-fronten är det en serie SVT sände för några år sen. Den heter Sex chips and rock n´roll och är helt lövely.

2010-01-24 @ 16:11:50
URL: http://karinsvirrvarr.blogspot.com
Postat av: ally

tröjan är ju dödsläcker.

och på tal om död så är min favvoserie just nu DEXTER.

jag har plöjt igenom säsong 1 och 2 på watchxonline, och är nu inne på säsong 3.

dexter är en psykopat som inte kännner känslor. hans styvpappa har pga detta uppfostrat honom på ett sätt som gör att dexter kan fungera i samhället och samtidigt hantera sin störning. nämligen genom att döda folk som "förtjänar det" och inte åka fast.

och på tal om fast... så är jag helt fast i serien. <3

2010-01-24 @ 18:25:53
Postat av: Hanna

Absolut Mad man! Upptäckte denna serie för bara en månad sedan då de visades på kanal nio hela första och andra säsongen, hjälp vad jobbigt att nu behöva vänta en hel vecka mellan avsnitten, abstinens!!!!

2010-01-24 @ 19:23:01
URL: http://greenrealm.se/blogg
Postat av: Catrin

Jag ser gärna något av Leila Lindholms matlagnings/baknings program.

2010-01-24 @ 19:40:58
Postat av: MARIA ANDERSSON

Stjärnorna på slottet e bra ..

2010-01-24 @ 19:43:49
Postat av: Karin

Jag kollar gärna på högkvalitativa tv-serier som Bored To Death och Mad Men men just nu, får jag erkänna, så kollar jag faktiskt helst på danska Paradise Hotel. Jag har en hel del omvälvande saker på gång i livet så lite dokusåpa i semestermiljö kryddat med danska svordomar är mitt sätt att vila huvudet.

2010-01-24 @ 19:52:26
Postat av: Nic

Scrubs får mig alltid på världens bästa humör.

2010-01-24 @ 20:41:15
URL: http://iheardapuff.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag skulle vilja se "Tillsammans är man mindre ensam" igen fast jag redan sett den både en och två gånger. Jag älskar den, den skulle värma upp mitt vinterkalla hjärta och få mig att le.



Ta hand om er!

Kram!

2010-01-24 @ 21:35:15
URL: http://misslinis.blogspot.com
Postat av: Linnea

Jag tittar på mina fem grey's anatomy säsonger om och om igen, eftersom det är det enda som får mej att överleva den här långa vintern. =)

2010-01-24 @ 22:25:07
URL: http://crapshitpoo.blogspot.com
Postat av: Miriam

Är mammaledig och har ammat mig igenom olika slags tv-serier i dokusåpastil(Bonde söker, Ensamma mamma...). Ifjol plöjde jag mig igenom flera säsonger av SATC, Scrubs och Mitt så kallade liv. För intellektets skull ser jag På spåret. Har sett det så länge jag kan minnas. Så härligt att mysa i tv-soffan!

2010-01-25 @ 10:16:18
URL: http://varavuxen.blogspot.com
Postat av: Camilla

Det var ytterst länge sedan jag plöjde Twin Peaks, men den skulle faktiskt göra susen nu, när jag gått över tiden, och kommer att behöva sitta uppe nattetid en del... annars Hulken, den älskade jag på lågstadiet...

2010-01-25 @ 12:27:56
Postat av: Josephine

Wow, Tracys hämnd var min favvo, speciellt när hon klippte sig och färgade håret på toaletten. Cooolt. Jag hade gärna sett "Hästöga" tror jag den hette, en ungdomsserie (miniserie kanske) om en tjej som bodde på ett tak, själv och det fanns en vakthund där som hon satte på plats med kommandot "brödrost". Jag formligen äääälskade tjejens blonda spikraka hår och sen kommer jag inte ihåg mycket mer, mer än sinnesstämningen. Så därför skulle jag vilja se den igen. Mycket med underliggande temat "starka ensamma tjejer" ser man bland mina favoriter!

2010-01-25 @ 13:03:19
URL: http://kraximameluckerna.blogspot.com/
Postat av: Sara

My daughter loves to watch a little cartoon called Jack and Marcel about a crazy cat and dog.

Best wishes to your family, hope all is going well.

2010-01-25 @ 14:28:41
URL: http://www.flickr.com/photos/miss_millie
Postat av: Ylva

1:a säsongen av Vita huset, fick en annan dvd jag redan hade i julklapp så jag bytte mot Vita huset för att jag alltid har velat se den, kan inte sluta titta!! Drömmar att jag är USA:s president på nätterna..

2010-01-25 @ 15:09:19
Postat av: dannie

Jag gillar Skrotnisse. När jag var liten tyckte jag den var lite läskig, speciellt de stora händerna som alla hade när något fingerfärdigt skulle ske. Jag hittade hela serien (två avsnitt är det nog...) på DVD för något år sedan så jag slog till. Min syster och jag sträckkollade och visst var det både spännande och läskigt fortfarande.

2010-01-25 @ 16:21:10
URL: http://dannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0