Fotografera din garderob

475052-96

Märta, på bilden ovan, har en fantastisk garderob. Och jag hade turen att få fånga den på bild.
Uppdraget var som följer: Fotografera Märta i hennes olika favoritplagg ur den egna garderoben.
Jag fick bestämma platsen. Dels ute på rivningskåk men även innomhus i "studio".
Roligare uppdrag får man leta efter! Vi jobbade på en hel eftermiddag och med flera ombyten.

Att fotografera sina kläder är ju ,som alla vet, en stor grej på nätet. 
Modebloggar växer som ogräs i bloggvärden. Tyvärr är det svårt att hitta de som är riktigt bra, men av en slump hamnade jag på en så söt liten sak att jag blev tvungen att skriva om den:

elinkan.blogg.se  Här följer vi Elin, en tjej som pysslar, stickar och syr ihop jättefina saker. Jag gillar bloggen dels för att hon sätter ihop så fina grejer men också för att hon fotograferar det med sån fin känsla. Och det är vi ju inte bortskämda med , när det gäller modebloggar brukar ju fotot vara fattigt eller hämtat ifrån någon tidning eller liknande, men så är inte fallet här.


Kommentarer
Postat av: Elin

Så sött skrivet av dig!
Jag har tittat genom din blogg lite nu precis, och är riktigt förtjust i fotona du tar. Speciellt de på Samantha Rose några inlägg upp, ljuset är väldigt vackert, och färgerna likaså.

2008-04-12 @ 00:51:34
URL: http://elinkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0