Have you seen this giraffe?



Möt Ouffouff, kusinen Henrys favoritdjur.

Det är en giraffe från Ikea, köpt för snart två år sedan. Denna giraffe är Henrys följeslagare i livet. De skrattar och gråter tillsammans. Hjälper varandra fatta svåra beslut och äskar varandra djupt.

Det hade varit en katastrof om han hade tappats bort eller skadats och därför vill vi nu hitta en reserv-Ouffouff. En "body Double". Detta var något som Henrys föräldrar trodde de skulle göra under sitt sverigebesök. Men tycärr har de inte gjort det.

Så nu vänder vi oss till er, kära bloggbesökare. Har någon därute en sån här giraffe liggande i sina ägor. Oälskad och unwanted, isåfall har vi en kärleksfylld adoptivförälder här hos oss: Lille Henry, som gärna tar med reservOuffOuffen till Nebraska på onsdag.
Isf hör av er.

[email protected]



Kommentarer
Postat av: Sylwia

Jag har stulit bilden från dig och stoppat in den i kens blogg, har stor familj och massa ungar så kanske någon har köpt en sådan på ikea och inte vill ha kvar den då ringer jag direkt.

2008-08-01 @ 17:27:16
URL: http://kensans.blogg.se/
Postat av: Sylwia

http://www.ikea.com/it/it/catalog/products/70097126



Vet ej om den går att beställa därifrån. PRÖVA.

ohhjag vet hur jag letade efter likadan snuttefilt till ken.

2008-08-01 @ 17:34:01
Postat av: sammyrose

åå tack takc Sylwia. Ja alla föräldrar förstår hur viktigt sådant här är! Tack

2008-08-01 @ 18:50:09
URL: http://sammyrose.blogg.se/
Postat av: Henrys mamma

Tack Sylwia!! Henrys mormors syster ska köpa en till oss i Västerås, tack vare ditt tips.

2008-08-02 @ 21:36:45
URL: http://sammyrose.blogg.se/
Postat av: Sylwia

hade jag varit dig hade jag köpt minst 2 ;=)

Så lite så, jag har suttit i sittsen men med en snuttefilt, och jag hittade samma på golvet bakom allt i affären och det hade utgått för 2 år sedan.

Alltså städa dom inte ordenligt i affären men jag blev super glad för det."SÅ STÄDA LÖNAR SIG INTE ALLTID"hehe

2008-08-03 @ 10:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0