Psst... bara för er bloggbesökare...



Jag har fått in två nya tröjor, som jag bara inte hunnit lägga ut i shoppen.
Det är favorittrycken " Life is fake wresting is real" och "I Heart TV" som nu finns på T-shirts i större storlekar.
3 år och 5 år. Jag har mätt tröjorna plant rakt över.

3 års storleken mäter 33cm över bröstet, är 41cm lång från axelsöm till nederkant fram.
5 års storleken mäter 36 cm över bröstet, är 43 cm lång från axelsöm till nederkant fram.


De kostar 185 kr st. Och jag kan lägga dem på lådan direkt så kommer de fram innan jul!
Som ni ser passar de utmärkt  på både tama och vilda varelser.

De finns som sagt inte i butiken ännu, så ifall ni är intresserade av att köpa så maila mig: [email protected]
Det finns bara ett fåtal, kommer in fler nästa år. I heart tv i mindre storlek här



Kommentarer
Postat av: Sofie

Underbara bilder, som vanligt!

2008-12-17 @ 15:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0