Still stuck



Vi sitter fortfarande vid vårt fina matbord, som pappa målat grönt åt oss.
Jag har handlat tidningar på pressbyrån som jag sitter och göttar mig med. Jens har hämtat ner laptopen och bygger 3d.
Och Viola börjar på sitt 54e pärlhalsband.

På bordet skymtar några klappar. En vintage-ebay- transformers till Jens. En Puppy Glow till Viola och en hel hög med böcker och puzzel.
Här kan julen vara ända fram till påska.

Translation: We can´t seem to get out of the house, we just sit here, at our lovely green table. With our lovely gifts. Some of them you see in the background: An ultra Magnus vintage Transformers. A Puppy Glow. And some books and puzzles.

And on the stereo: Timo Räisänen

 

Kommentarer
Postat av: Mia

Vem är det på tavlan?

2008-12-28 @ 14:38:54
Postat av: Mary

Så mysigt ni verkar ha det. Hoppas att Jorma repar sig till årsskiftet!

Här hemma drömmer jag om våret då blommor börjar knoppas, gräset dofta och solen skina!



Hugsss

2008-12-28 @ 15:51:23
URL: http://marylou.bloggagratis.se/
Postat av: Mary

STORT GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG!!!



STOR KRAM FRÅN ME & MY BOYS

2008-12-29 @ 14:21:52
URL: http://marylou.bloggagratis.se/
Postat av: Anonym

Mia: Det är charles bronson. Jens har gjort den.



Mary: Tack!

2008-12-30 @ 14:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0