This is a song



Idag överlever jag renoveringen med denna låt. Jag har spelat den lika många gånger som jag gjort penseldrag.
Jens musikhjärna är ganska mycket mer avancerad än min, så han klarar inte av att höra samma låt mer än en gång åt gången, så han håller sig utomhus med Viola. Jag och andra sidan hör den varje gång som om det vore den första.

Jag började måla väggen rosa igår. I morse vaknade både jag och Jens med tvivel i våra hjärtan: det blev inte snyggt.
Vi har nu köp ny färg: gult. På den ska sedan den svarta roboten målas.
 The magic numbers: This is a song. Och se så härligt fylliga bandmedlemmarna är. Uppfriskande att se.

Translation: To get thru another day of home improvment I need to play this song over and over and over agian.
Jens can´t take it. His musical brain i far more advanced then mine and can´t handle a song more then once at a time.
Mine on the other hand can.

Yesterday I painted the wall of the staircase pink. This morning both me and Jens woke up with doubt in our hearts, it does not look all that great. Insted we will paint it yellow.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hur blev det med den gula färgen?

2008-12-14 @ 18:51:24
Postat av: Jenny Sammy Rose

den gula färgen är nu övermålad. nu är den svart

2008-12-15 @ 14:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0