It´s a plane? Its a train? No it´s Ebay!



Ni går säkert och undrar: "Ska vi inte få se vad hon köpte på Ebay senast?"
Och som ni alla vet har ju mor och far nu kommit hem med alla mina fynd.
Jag har inte fotograferat dem alla ännu, men här kommer en bild på en hög med puzzel som jag ropade in. 6 st. snygga blev det.
Dessa kommer det snart bilder på Brown Bag och pin up

Translation: I guess you re all wondering: "What did she buy on Ebay this time?"
As you know mom and dad just got back from the states with some Ebay-items for me.
And I have not photographed all of them yet. But here is on stack of items. Vintage puzzles.
I bought 6 of them. Soon I´ll have photos with Item Pin up
and brown bag

Kommentarer
Postat av: Silla

Hej Jenny

Vilket fint o sött samhälle ni bor i.

Tror jag såg ditt hus om det ligger mitt emot kyrkan.

Vi skulle till djurparken i lördes visste inte att det hade stängt för säsongen.

Ha det bäst!

2008-11-06 @ 11:38:59
URL: http://kensans.blogg.se/
Postat av: Jenny Sammy Rose

Nej men hej! Ja det har ju bara öppet på sommaren. Men ni skulle ju kommit in till oss i vårt byggdamm, ni såg rätt hus. Vi trivs jättebra i vår lilla kyrkby.

2008-11-06 @ 11:59:12
URL: http://sammyrose.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det e ju lätt att känna igen vårt hus. med allt skit framför!! ha

2008-11-06 @ 13:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0