Let the dream die!

Vet ni så trist. Pratade med tapetstället idag. De kan inte hitta mina tapetrullar. Nej vad tråkigt. Deras lagersaldo hade visat fel. Iställer för 5 rullar fanns bara en kvar. Snyft. Nu har jag surfat runt och kollat efter en ny, men givetvis hittar jag ingen lika fantastisk.
Nåja, vad är väl en bal på slottet...... utan Billy Idols "Dancing With Myself."
Ganska trist antagligen.

Quiz: Denna låt är med på en fest i en film som jag älskar. Vet ni vilken. Ledtråd: Macdreamy är med. Och det spills rödvin på en fantastisk outfit i vitt skinn. Vet ni?




Translation: The wallpaper I wanted was sold out. Man that sucks! Now I have to find a new one I like.
Thank God for Billy Idols "Dancing with myself" It makes everything sweet again.
Quiz: This song is featured in a movie I love. It´s played at a party. Do you know which one? A geourgeous white leather outfit gets stained by red wine and Macdreamy is in the cast.

Kommentarer
Postat av: AK

Kan det vara "Can't buy me love"?

2008-11-17 @ 20:42:09
Postat av: Anonym

precis vad jag tankte

2008-11-17 @ 20:57:44
Postat av: Mary

bamdadabamba badambadabam (jag nynnar melodin för mig själv) bambadadadada...

2008-11-17 @ 21:18:11
Postat av: Jenny Sammy Rose

Vem var det som precis tänkte?

2008-11-17 @ 21:28:59
URL: http://sammyrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0