Saint Theresa med saxarna



"När man har håret långt behöver man inte klippa sig så ofta, men när man har en kort frisyr blir det snabbt för långt" förklarade jag för vår El-Martin idag.
Han och Jens har hängt på vinden hela kvällen dragit, slangar och dosor.
Jag har nu blivit klippt.
Jag älskar den där fridfulla stämmingen som finns hos frisören: man ligger där slappnar av, får huvudet masserat, lyssnar lite på radion, hårfönen.... Men om man tvingar sig på sin frisör, som just blivit mamma till sin tvåa, med sin egen treåring i följe så är stämmningen lite annorlunda.
Min frisör är underbar: hon släppte in mig i sitt hem för att klippa de kluvna topparna. Lille Charlie låg i vagnen bredvid och Troja (Charlies storasyster ) och Viola satt i mitt knä.

Puss på dig Theresa nu e jag fin igen!

Kommentarer
Postat av: Alex i nebban

jag tycker det ar kul att du forblir blond och kortklippt.. sjalv ar jag inne pa att lata det vaxa.. trakiga ar att utvaxten ar ful, men har planer pa hur jag ska halla den snygg: locktang!

2008-10-19 @ 01:48:33
URL: http://alexandrabrandt.blogg.se/
Postat av: jenny

Du är så snygg i kortklippt och dessutom i blond. Håller med dug, det är så skönt att bli ompysslad

2008-10-19 @ 20:40:00
URL: http://jennyk.blogg.se/
Postat av: Jenny Sammy Rose

tack tack

2008-10-20 @ 17:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0