Utseende dröm



Det har hänt mycket idag.
Flera släp med skräp har körts bort från tomten och väggarna har blivit slipade jämna.
Vi har fått leverans från tryckeriet med ett nytt tröjtryck som blev ASBRA!
I helgen ska det fotograferas. Skoj skoj.
Jens har jobbat på som bara den med ett stressigt jobb som ska gå i tryck i helgen.
Säger till när det syns i tidningen.

Eftersom det är fredag kör vi en "kom igång video": "Get inte the groove" med madonna.
I hela mitt liv har jag velat se ut som hon gör i denna film "Desperately Seeking Susan"
Och så fort jag fått chansen har jag torkat mina armhålor i en sån där lufttorkare som finns på vissa allmänna toaletter. Det krävs ju att den går att vrida ett halft varv, inte så vanligt på svenska wc, så när jag väl hittar dem står jag där en stund, nynnandes: "Boy you got to prove your love to me, yeah get up on your feet... " ja ni fattar.
För er som missat armhålsscenen: ni kan se den efter 2. 10 min in i videon.



Translation: Busy day today. We have been hauling junk from our yard and imporving the upstairs walls. Jens have been fighting the clock getting a print ready for tomorrows papper. And some new printed tshirt arrived today for sammyrose.

Since it´s friday today I want to post this Madonna video, "get into the groove". All my life I have been wanting to look like she does in "Desperatly Seeking Susan". An when ever I get the chance I dry my armpits in one of those air-hand-driers that you can find in some public restrooms, the ones you can spin around are not very common in Sweden. So when I do find one I stand there for a while huming: "Boy you got to prove your love to me,,yeah get up on your feet..."
Have you missed that sceen? You can see it in the video: 2.1 min. into it.

Kommentarer
Postat av: Karin Olsson

Hahah kul. Ja, hon är verkligen snygg där.

2008-10-31 @ 16:21:14
Postat av: Li

haha, vi har inte bara rosa som älsklingsfärg gemensamt, även Madonna! hon var som bäst på det ljuva 80-talet eller hur?

2008-10-31 @ 18:43:15
Postat av: Maja

Å va kul när ni visar bilder på hur huset tar form!

Trevlig helg!

2008-11-01 @ 18:55:34
Postat av: jenny

Gumman, det kommer bli så fint när allt är färdigt.



Stor kram

2008-11-01 @ 23:53:39
URL: http://jennyk.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Vilket fantastiskt tak! Renoverar ni ett helt hus eller?

2008-11-02 @ 15:01:12
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Jenny Sammy Rose

Kajsa: Ja, man kan nog säga att vi renoverar hela huset. Just nu håller vi på med ovanvåningen, som bara varit vind förut.

tack för titten

2008-11-04 @ 09:21:41
URL: http://sammyrose.blogg.se/
Postat av: Jenny Sammy Rose

LI:Ja , helt klart bäst på 80talet

2008-11-04 @ 09:24:59
URL: http://sammyrose.blogg.se/
Postat av: Alexandra i Asheville

Ha ha har hant mycket pa bloggen, har visst inte kollat pa ett tag!! Tror vi har en telepatisk connection! Har har Into the Groove i mina tankar sen forra onsdagen da jag onskade den pa Broadway's 80's night!!! Hur markligt ar inte det??

2008-11-06 @ 21:17:22
URL: http://alexandrabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0