Ibland är vi förbannade

Jag och Jens är båda ganska explosiva. I veckan fick våra snickare höra ett gräl mellan oss.
När vi är ovänner så skriker vi , slänger saker i väggarna och smäller högt i dörrarna. Så även denna dag. Jag minns inte om vad vi var oense. Jag tror att det var något så löjligt som om vilket badrumsgolv vi skulle lägga. Som sagt, explosiva.
Det var inte första gången som vi grälat inför publik dock.
För många år sedan, när vi var på väg till usa, satt vi vid en gate och väntade på att få boarda planet. Vi satt så tätt så tätt, ni vet så där trevligt. Och så kom vi att prata om något som vi tyckte olika om. Rösterna höjdes och tillslut vände vi oss från varandra rygg mot rygg med armarna i kors:
 "Jag ska aldrig mera fira jul med dig!" skällde jag
"Skönt" svarade Jens.

Folk runt omkring måste ha undrat vad som hände. Det var nog ingen som förstod svenska men alla förstod att vi gått från kärlek till hat på under minuten.


Kommentarer
Postat av: silla

Skrattar, tur kärleken tar över..

2008-10-03 @ 20:44:48
URL: http://sillas.blogg.se/
Postat av: Maja

Hahaha, jag fick mig ett gott skratt! Ni är underbara!



När jag är riktigt arg skriker jag och smäller med dörrar med... kastar något när jag är ursiníg!

2008-10-03 @ 21:55:17
Postat av: Alina

Trevlig helg! Fin header:)

2008-10-03 @ 22:00:08
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0