På en toalett någonstans i världen



Så fort vi kom in på ett nytt ställe skulle hon tvunget gå på toaletten.
Min lillasyster Alexandra, hon drog mamma i handen "Jag måste kissa" Storasyster Jenny himlade med ögonen. Vi visste alla att hon inte behövde det, men ändå gick mamma med in. Det kunde vara hos en släkting, på en biograf eller på en flygplats, då när vi var små. Jag vet inte varför, hon ville kolla läget. Samlade kankse på mentala bilder på olika toaletter.

Idag är Jens pappa på väg till Kina och imorgon åker mina föräldrar till Usa. De har nog alla en hel del toabesök på okända platser att se fram emot.
På bilden ser ni Jens på en herrtoa i usa. Chicagos flygplats. En sån har du väl aldrig sett Alex? En herrtoa, eller förresten det har du antagligen..

Göran, Bengt och Doris:jag tar tacksamt mot WC-foton från era resor.

Kommentarer
Postat av: frickadellen

jag hade ett dass i la på g men där satt en mexare med brallorna vid skorna bakom skithusdörren, var en perfekt bild, s.k kodakmoment men jag vågade inte, tror slutaren hade låtit för mkt och jag blivit upptäckt och jagad på den fjortonfiliga motorvägen tbax till lax

2008-10-02 @ 15:55:47
Postat av: frickadellen

nog ingen slump att jag är aktiv på detta dassiga blogginlägget, men tyvärr har nobeltorget stängt sina toaletter annars hade jag bidragit med lite klassiska arbetar skithus

2008-10-02 @ 15:57:16
Postat av: Jenny Sammy Rose

men freddan..ditt egna lilla krypin, vill vi ju se. har inte det genomgått en renovering?

2008-10-02 @ 16:46:21
URL: http://sammyrose.blogg.se/
Postat av: frickadellen

nej inte på länge! i väntan på stambyte sköter jag min hygien på lokala badhuset

2008-10-02 @ 16:57:57
Postat av: Alexandra i Asheville

Hahaha!! Du ska fa ett toa inlagg pa min blogg med!

2008-10-03 @ 20:51:05
URL: http://alexandrabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0