And now a word from our sponsor



Jag vet inte om jag tackat er ordentligt. Ni läsare som faktiskt handlar i vår shop. Det uppskattar jag jättemycket. Det är lika roligt varje gång en ny beställning kommer in. Så stort tack för det. Ovan ser ni två av våra sponsorer som snart dyker upp i kundgalleri.

Och för er som inte läser Mama eller Family Living kommer här ett  litet pressklipp därifrån där vi är med.




Translation: New Clientphotos in our shop and we were featured in both Mama and Family Living this month.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag ska handla snart! Jag lovar. :)

Har prioriterar bort kläder just nu bara.

Sen är det väldans tomt på mina väggar, de kommer fyllas på med lite från er.



Krameli kram!

2009-04-28 @ 20:45:41
URL: http://www.husethed.blogspot.com
Postat av: Anonym

Joo självklart har vi sett er och är så stolta!

2009-04-28 @ 21:02:04
Postat av: Samantha

Thats Awesome!!!!

2009-04-28 @ 23:05:23
Postat av: Manhattan

Har ni ingen "I Love Traktor"-tröja?

2009-05-05 @ 19:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0