Kristen and Gerardo live here





Jag har haft denna blogg i ett helt år nu.
Och jag är helt tokig i den, det är så skoj att blogga.
Det jag tycker är allra roligast är att plåta hemma hos mina vänner, så det tänker jag göra ännu mer kommande år.
Men i ett lite annorlunda format som heter DOS family. Det ska ni få höra mycket mer om snart. Detta hem hade jag tänkt spara till det projektet, men jag var bara tvungen att lägga ut några bilder till er här.
Och jag tar gärna in tips på hem som borde bli fotograferade.
Maila mig ifall ni känner ett som borde vara med. Här kan ni se några hem jag samlat på mig.

Ovan ser ni ett urval av bilderna hemma hos Gerardo och Kristen. Gerardos porträtt av dem ser ni överst.
Tillsammans har de ett band som heter the Bellflowers, två hundar och ett mycket personligt hem.
Se hela bildgalleriet här!

Translation: I am collecting homes right now, I am saving them for a project called Dos Family. I will tell you more about it later.
The photos above is from Kristen and Gerardos home, I took them yesterday. I will show you more in the near future.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh herre min gud vilka bilder, vilket hem, vilka hundar, vilken man. Är fågeln uppstoppad?

2009-04-06 @ 20:18:48
URL: http://tramsbyxa.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Saa fint! Snackade i telefon idag med ett band fran omaha, berattade att mina syskon bor i lincoln. Det var trevligt! Saknar Nebban

2009-04-06 @ 22:01:31
Postat av: Sammy Rose svarar

Rebecka: ja, det ar val right up your alley rabecka.



Alex: Kul. Gerardo hade sa mycket snallt att saga om dig. han tyckte det var synd att du inte kommer till nebraska snart.

2009-04-07 @ 00:12:27
URL: http://sammyrose.blogg.se/
Postat av: Mary

jag har börjat "premma" på tidningen! :-D Det är Isabelle som tipsar om dina tröjor! Och där är Coola Malte med på "annons"bilden. När flyger ni nu tillbaka till skårran?



Kram



pssst: tycker han är lite sexig din modell ;-)

2009-04-07 @ 07:18:31
URL: http://marylous.blogg.se/
Postat av: Sarah

WOW vilka bilder! Ska bli spännande att se mer. Det är bra att du är tokig i din blogg. För det är jag med.

2009-04-07 @ 09:54:16
URL: http://www.mrslucky.blogspot.com
Postat av: Jonasn



Det låter som en väldigt kul grej.



Skulle vara trevligt att se hur renoveringen har gått för "Py and Harri".

2009-04-07 @ 12:50:10
Postat av: Sara I Rögla

Stämningsfullt. Det där paret och deras tavlor får mig att tänka på Frida Kahlo och Diego Rivera (fast han var ju mkt tjockare och elakare, får man hoppas). See you soon!

2009-04-07 @ 14:33:09
Postat av: Sammy Rose svarar

Mary: Ska bli roligt att se sammyrose-tröjan i family living.



Sarah: Tack! vad snällt.



Jonasn: Jag får kankse åka hem till dem och kolla =)



Sara: Gerardo är precis som Kahlo och Rivera från Mexico, men väldigt mjuk och snäll.

2009-04-07 @ 14:41:38
URL: http://sammyrose.blogg.se/
Postat av: Dagiset (Genom Sandra)

Doris tipsade och jag lovade att skicka en hälsning från dagis! Alla barnen saknar Viola och pratar och frågar om henne varje dag. Vi har påskpyntat så fint nu och pysslat jättemycket, t.om gjort mandelmassa- kycklingar och i trädgården växer det små violer, och de får ingen röra för det är minsann Violas blommor som hon ska se när hon kommmer hem (Hälsar H, M, C o E) Men man får lukta på dem om man ligger på magen. Hälsa tjejen och säg att hon möts av glada barn på Tisdag! //Dagis

2009-04-07 @ 18:24:14
Postat av: Jenny och Viola svarar

Dagis (sandra) Å vad roligt. Jag blir lite rörd och Viola glad. Hon saknar er väldigt mycket mer och har mycket att berätta när hon kommer hem. T.ex kan hon räkna till tio på engelska. Hoppas ni hinner få Violas vykort innan hon kommer tillbaka till dagis. Puss och kram på er.



PS: Sandra, viola säger att du låter Viola dricka kaffe på dagis dagligen. Det stämmer inte va? =)

2009-04-07 @ 18:46:32
URL: http://sammyrose.blogg.se/
Postat av: MayaLee

Gud vilka bra bilder!

Jag fick också Kahlo och Rivera-vibbar!

Det ska bli så spännande att se vad du fotar för hem i DOS family-projektet!

Ha det!

2009-04-07 @ 19:05:51
URL: http://mayalee-dreams.blogspot.com/
Postat av: Sammy Rose svarar

MayaLee: Vad snällt sagt. Hoppas du fäljer med på det nya projektet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0