Sammy promotar Sammy

Nu hoppas jag att ni läst alla fina inlägg som mina läsare tipsat om här!

Det är en konstig dag idag, jag kommer inte riktigt igång. Går mest och tänker på hur det ska gå för Henry den 8e i nästa avsnitt av the Tudors. Ja, jag vet jag kan slå upp det i en historiebok, men det hade väl inte varit lika spännande.
Nu sitter jag här och har druckit för mycket kaffe och tänker tipsa er om ett av mina egna favorit-blogg-inlägg.

Jag beundrar excentriska människor, de som e säkra i sin stil, de som inte anpassar sig till den miljön de befinner sig i.

De som i vissa sammanhang kan lyftas fram som trendsättare, kan på annan ort framstå som underliga, i ordets negativa bemärkelse.
Har hittat en video som illustrerar det jag menar.
Ingen fattar att hon e så grym, och hon skiter i att de inte fattar.  Hon bara dansar vidare med sina coola moves och snygga kläder.

Så med denna video länkar jag er vidare till mitt favoritinlägg på min egna blogg: http://sammyrose.blogg.se/2008/june/i-want-to.html
Sen gillar jag juklart vårt köksinlägg med, mycket tack vare alla kommentarer. Mysigt.




Translation: Sorry, this is a post about an old post I did when I only wrote in Swedish.
But you can always enjoy "Let Me Know" by Roisin Murphy.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Skönt med ett inlägg idag, började bli orolig.

2009-02-02 @ 17:10:53
Postat av: Heidi

Fi fai fo Fun fore me! :)

2009-02-02 @ 17:21:12
URL: http://husethed.blogspot.com
Postat av: jessica

Hallå. Vi bokade direkt via Fox. Stay in Art!

2009-02-02 @ 22:06:46
URL: http://livetsomfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0