Foam Love



Å vad jag gillar denna trend med bokstäver på väggarna. Igår hittade jag en burk med 500 st Foam-bokstäver i olika färger på panduro. Innan dess har jag bara sett stora plåtbokstäver för dyra pengar. Det funkar väl ifall man vill skriva nått kort, (töntigt) som "Think" eller "Dream". Men jag vill skriva långa grejer.
Jag hade väldigt roligt med dessa igår och pyntade de flesta rum i huset, som ni ser på bilderna. Och nästan gratis.

Translation: I love to write things on our walls, and now I have found the perfect thing: small letters in foam in diffrent colors. (from Panduro, a swedish craft shop). Yesterday I had a lot of fun decorating our house.
 


Kommentarer
Postat av: åsa

hej!

tack själv för den finafina kommentaren till min mail. men vet du vad, det där med bokstäver, köp vanlig vinylplast och skär ut i. lite klurigt men fint blir det. (finns bilder på min sida om du är inresserad av att se)

2009-01-07 @ 17:59:36
URL: http://asahammarstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny Sammy Rose

Åsa: ja , jag har sett dem, men jag e inte så bra på sånt. Det blir inte så snyggt när jag ritar och klipper. Men det såg väldigt fint ut hos dig. Gillade verkligen bilderna från din lägenhet. Hemma e bäst.



Mette: I love that song. It was so great and still is. I love having fun stuff around the house. I think there should be more humor in home decoration.



thanks for reading

2009-01-07 @ 21:50:06
URL: http://sammyrose.blogg.se/
Postat av: åsa

tack! men vet du vad, det är inte alls svårt! jag har skrivit ut bokstäverna från datorn och sen bara klistrat på dem på baksidan av plasten och klippt utifrån det. kanon enkelt! (fast jag ser att jag skrev i ett tidigare inlägg att det var lite klurigt, okej lite pilligt är det men men..!!)

2009-01-18 @ 11:47:05
URL: http://asahammarstrom.blogg.se/
Postat av: Christina

Vilken fin blogg - vilka fina bilder!

2009-01-21 @ 09:48:45
URL: http://thefamilysajt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0