Wow vilka killar!

Min coola storasyster med permanentat hår och blå ögonskugga brukade berätta för mig att det var helt otroligt bra castat till filmen The Outsiders.
Alla var typ okända när de plockades av Coppola till filmen: Tom Cruise, Matt Dillon, Patric Swayze, Rob Lowe, Ralph Macchio och Emilio Estevez.
Nyligen "hittades" dessa bilderna i arkiven, fotograferade under inspelningen av filmen 1982.
Så fina.



Translation: My cool sister with a perm and blue eye shadow used to tell me how amazing the casting was done on the movie "The outsider". Coppola managed to pick out these, then unknowened, boys: Tom Cruise, Matt Dillon, Patric Swayze, Rob Lowe, Ralph Macchio och Emilio Estevez.
Recently someone found these photos from behind the scenes of the movie from 1982

Kommentarer
Postat av: Jenny

Rob Lowe!! Filmen Youngblood fick mig bli kär i honom

2009-01-22 @ 12:05:00
URL: http://jennyk.blogg.se/
Postat av: Jenny Sammy Rose

JennyK: hahah Youngblood!! ååå vad jag har sett den många gånger. Som tonåring, har den filmen allt man kan önska sig. Snygga människor, romance, Robs nakna rumpa. (Oh yes JennyK, jag vet att du minns den)och en riktigt , riktigt elak kille. Minns inte hans namn.. rocky typ. Å vad jag avskydde honom, kunde gå och önska honom olycka hela dagarna i skolan. Och patrick, vad cool han var.

2009-01-22 @ 12:22:12
URL: http://sammyrose.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Vilka fantastiska bilder! Nostalgi och underbart härligt.

2009-01-22 @ 22:36:16
URL: http://mikaelarudhner.blogspot.com/
Postat av: Jenny Sammy Rose

Ja visst är de. Jag kaninte hitta fotografens namn. Men jag kan tänka mig att det typ bara varit nån on set. De ser privata ut på nått sätt tycker jag.

2009-01-22 @ 22:46:25
Postat av: alexandra

mums

2009-01-25 @ 12:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0