The pig goes oink oink

Jag har blivit förkyld.
Har tänt en brasa och tittar på days of our lives medan jag jobbar. Funkar sådär, Days är alldeles för roligt för att bara kolla med ett öga.
Har inte sett det på hela sommaren, så jag har mycket att ta igen.
Skönt med höst och mer tid för TV.

PS: Tro inte att häxdoktor kan hålla Marlena ifrån sin John. nej, nej det krävs mer än så för att separera "the hottest couple on day-time-TV" . Minns ni inte chippet John hade i huvudet? (från sin tid som legosoldat), det som Stefano styrde honom medhjälp av en satellit. Inte ens det höll honom borta från Marlena.
Kärleken kommer segra ännu en gång i Salem.

Translation: Sick. Sick as a pig. I am watching Days of our lifes, it makes me feel better.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag vill vara mammaledig nu känner jag.

Det är då jag har tid för days...



Hoppas det inte växer ut en knorr på dig bara.

2009-09-14 @ 11:33:19
URL: http://www.husethed.blogspot.com
Postat av: Sammy Rose

Nej, jag kollade precis och det syntes ingen knorr ännu.

Days är så bra. Grymt underskattat. Det är så roligt att ingen verkar jobbar där, utan alla driver "ställa till det för andra och bryta upp äktenskap"-på heltid.

Sami lever djävul som vanligt och John vill att Marlena skall minnas deras förflutet med passionerande kyssar och europa-resor. Precis som Marena en gång hjälpte Johan att minnas sitt förflutna. Det var ju mycket aggresivare dock . allt han minndes (vill jag minnas) är att han, utklädd till rambo, sprang längst med långa stränder på jakt efter ett byte.



Stackarna.

Austin är tillbaka också , ifall du minns honom. Han ,som precis som sin bror precis gjort, lämnade sami vid altaret en gång, efter att hennes lögner blivit avslöjade. Den lögnen pågick i fyra år innan den blev avslöjad. Men den som väntar på något gott.

2009-09-14 @ 11:42:49
URL: http://sammyrose.blogg.se/
Postat av: Mary

Amen absolut finner de varann igen... djupt i hjärtat vet Marlena att den är John hon tillhör och inte dedär Creepy doktorn.

Skratt Sami är bara så good. Har du sett så smal o snygg hon blivit?



Xox

2009-09-14 @ 13:09:18
URL: http://marylous.blogg.se/
Postat av: IngenFara

Åh Days. Under alla år som student följde jag det så gott det gick och när jag var hemma med barn så var det i princip varje dag eller rättare sagt varannan eftersom gårdagens avsnitt iaf då gick i repris någon timme innan dagens avsnitt.



Men nu är det några år sedan jag såg det men visst minns man...

2009-09-14 @ 14:25:59
URL: http://ingenfarapataket.blogspot.com
Postat av: Gina Von Amberg

Amen!!!!

Den sanna kärleken segrar alltid i Salem!!

2009-09-14 @ 21:25:00
Postat av: Gina Von Amberg

Mmmhhhmmm



Krya på dig snäckan!

2009-09-14 @ 21:26:01
Postat av: Hanna

Låter mysigt att vara sjuk, fast har man brasa är ALLT mysigt:)! Krya på dig! Kramar

2009-09-14 @ 21:52:20
URL: http://hannanonien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0