Det hände en fredag



Vår spis har gått sönder. Plattorna är igång på max eller inget alls. Inget mellanting. Lite som jag alltså. Antingen bloggar jag, eller inte alls.
ACn i vår bil är likadan. Jättevarm luft eller iskall. Take your pick.



Idag samlar jag alla pennor jag hittar i denna burk. En hel del har det blivit.



Sorterar pussel och hittade en tom toarulle , alltså motsatsen till full rulle.



Sen möblerar jag om lite.

Och vi har fått in 100 väskor på Dos Family. Kolla dem på vår öppna Facebooksida här!
Och så har jag lyssnat på "Baku House Mafia"s version av One. 2011 sommarplåga?

Translation: Today in pictures.

Kommentarer
Postat av: Sofia på Mokkasin

Haha, jag gillar Violas love talk. Fantastiskt kul när de hojtar högt så alla hör =)



Känner igen det där med av eller på. Och vad kul med väskprojektet. Jag ville också men fick ångest när jag hällde ut alla kvitton, snorpapper och inköpslistor. Fin helg!

2011-02-25 @ 17:51:02
URL: http://mokkasin.blogspot.com/
Postat av: Sammy

Hej sofia.



Ja högt och tydligt så alla hör.



Så otroligt mkt fint som är på väg in i din butik.

Får nog ta och lägga en beställning!!

2011-02-25 @ 20:55:12
Postat av: stina

Det problemet fick vi i vår gamla hyresrätt. Då kom det en tjomme o kollade på den och det gick att fixa. Han bytte själva plattan. Billigare än en ny spis.

2011-02-25 @ 21:21:22
Postat av: SaraMay

Så har jag i min bil med! Men jag tycker det är lyx att ha antingen eller för förra vintern hade jag BARA varmluft på max och fick lov att veva ner rutorna för att reglera, vilket inte var så kul när det var under -20 :)



Härligt med lite gröna kvistar inne! Nu känns det verkligen att det är vår på gång!

2011-02-26 @ 09:01:21
URL: http://36organicm2.blogspot.com
Postat av: Simon

Låten till big brother!

2011-02-26 @ 17:29:13
Postat av: Mary

Jag älskar damen på skåpet!!!

2011-02-27 @ 17:44:30
Postat av: Anna

0 eller 100? Man kanske kan komma på någon ny kul mat, eller det kanske bara är Wok som funkar med tokmycket värme? Inte så nytt?

2011-02-27 @ 21:54:51
URL: http://guldsmeden.blogg.se/
Postat av: Samantha

Your house looks so different!! I can't wait to see it!!!!! 5 months!!!!

2011-03-02 @ 05:43:27
Postat av: Mia

Du..vi måste efter en vattenläcka i köket lägga in nytt golv. Det var inte gammalt eller så, vi renoverade köket för tre år sen. Men, jag är totalt förälskad i samma golv som jag skymtar hos er. Pastill. Är det knepigt att hålla rent i köket?

2011-03-04 @ 09:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0