Another day in pictures



Katter jag mött på en visit.

Cats I met on a visit.



På posten.

At the post office.



En uggla på telefon i snön.

An owl on the phone in the snow



Ett spel från en loppis

A game of high adventure.



"Jag älskar dig mer än Zombies älskar hjärnor" Jag önskar jag kunde säga att denna var min, men det är den inte. Jag hittade den igår närjag var på visit i ett jättefint hem.

If that ain´t love, I don´t know what love is.
I wish I could say this dish was mine, but it´s not. I saw it on a visit I did yesterday.



Kusiner på datorn
Cousins on the computer



Nej
Lots of Nos

Kommentarer
Postat av: hedwig

Åh, ugglemössan; VAR har ni hittat den?

2011-01-10 @ 19:08:11
Postat av: hedwig

Åh, ugglemössan; VAR har ni hittat den?

2011-01-10 @ 19:08:43
Postat av: Anonym

hej hedwig: vi har hittat den här i lincoln nebraska. i en hattaffär. vi tog det enda exemplaret

2011-01-10 @ 21:27:12
Postat av: Lotta

Vad roligt det har varit att följa eran USAvistelse här på bloggen. Och vad härligt det måste vara att besöka loppisar där borta. Du har gjort riktigt fina fynd! Zombietallriken med tillhörande kopp skriker mitt namn! Jag är ohälsosamt förtjust i zombies och skulle älska att inta min föda ur denna tallrik. Vet du var ägaren till tallriken + koppen köpt/beställt de?

Och så en till fråga; när kommer nästa dos visit att publiceras? Vill minnas att du skrev något om en ny dos visit för ett tag sedan.

2011-01-11 @ 13:57:17
Postat av: Anna

Haha, Vad mycket bra du har fångat. Gillar den nekande skylten, en skojig glädjedödare lixom.

2011-01-14 @ 22:23:21
URL: http://guldsmeden.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Otroligt likt min katt! :O

Jätte sööta var dom! :D

2011-01-22 @ 11:49:53
URL: http://alexandrasellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0