Tacos with Yoda



Vi börjar förbereda oss för hemresan. Vi varit i Nebraska i tre veckor nu. Vi har bott hos min syster.

Även om vi vet att den meterhöga snön ligger kvar där hemma och väntar på oss så känns det väldigt bra att ha sluppit skotta i tre veckor. Vädret här har varit så skönt här. Sol nästan dagligen och runt 0 grader

Igår var jag ute på en visit och jag ska plåta en till innan vi åker hem.
Jens ska åka med min syrra och handla mat nu och Viola spelar på min Ipad, som jag fick i julklapp.
Frank sover ute i vagnen. Nått som grannarna här tycker är helgalet.

Se vår förra Nebraska-resa här!

Translation: After three weeks in Nebraska our trip is slowly coming to an end.
Yesterday I took Yoda to lunch, as you see above. We had Tacos.

See our 2009-Nebraska-trip here!




Kommentarer
Postat av: enannanhelena

ALLA snubbar, alla snubbar vill ju vara katt... :)

/helena

2011-01-06 @ 18:08:37
URL: http://evigakvinnor.blogspot.com
Postat av: sara

här är det snö snö och kräksjuka.

2011-01-06 @ 20:07:46
URL: http://happysilly.blogspot.com
Postat av: underbaraclara

Håhå, välkommen hem då så småningom. Vad lustigt att de tycker att det är konstigt att Frank sover ute. Hur tänker de då? Vore himla intressant att veta.

2011-01-06 @ 22:20:17
URL: http://www.underbaraclara.nu
Postat av: alexandra

hihi akta så dom inte ringer socialstyrelsen.

Ser fram emot att se alla visiter och bilder!

2011-01-07 @ 09:04:12
Postat av: Cissi

Min kompis som bor i Orlando sa att de är rädda för "babysnatchers" och därför inte ens vågar lämna barnen utanför en affär. Galet.

2011-01-07 @ 21:17:38
Postat av: Sammy Rose Jenny svarar

Hej Clara och Cissi: Ja precis Cissi. Så säger våra grannar här med. De är rädda att nån ska ta barnen.



Vi åt middag tillsammans med ett gäng här förra veckan och då pratade vi om det. De ser själva humorn i det dock. Och säger att Amerikaner är lite paranoida och lyssnar förmycket på sensations-nyheter (typ aftonbladets motsvarighet)



2011-01-10 @ 17:20:47
URL: http://sammyrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0