kylan won´t get me down

Det e så förbannat kallt här hemma, men det löser vi med att spela Håkan högt så in i bomben. ( vi håller på att vänja av oss med att svära. Har tröttnat på att det låter som om 2 alt. 3 svenska versioner av kocken Gordon Ramsay bor här hemma, därav "bomben")

För att hålla värmen har jag även provat med dessa grejer. Vissa funkar bättre än andra.

Har stått en lång stund och väntat på att magnolian ska slå ut.
Övat på min Småbarns-mamma-gangsta-stil. med kursledaren/geniet Rebecka Åhlund.
Pekat på den inramade Viola med Frank som då genast morrarat (det är som han skräms)
Funderat på om det är kulören sandsten jag ska ha i vardagsrummet.
Pussat på Frank som blivit så bra på att äta ett litet russin med sin "lite-mindre-bra-hand"
Berömt mig själv för att jag satt upp glashyllor i fönstret. Inspirerad av danska serien Borgen. SOM JAG ÄLSKAR.
Beundrat vår Carl-the show must go on. Eller som Viola kallar honom " Den Carl som gillar att dammsuga i kvinnokläder"

Om det inte hjälper er mot kylan så kan ni prova gå till Dos Family. Där har det bloggats en massa kul.



Translation: It is so cold here today. I´ve been trying to keep from freezing by walking around my house- looking at things. Like the magnolia branch.
And Viola as the Hulk.
And the color sample I want to paint my walls in.
Frank.
And Carl.
I might try vacuuming in womens clothing to.







Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh vad fina hyllor! Såna vill jag ha.

2011-03-10 @ 13:27:52
Postat av: Kicki

Jag med! Ljuvligt!

2011-03-10 @ 21:07:33
URL: http://www.havtorndesign.se
Postat av: Lina W

Fråga: krukorna med djuren, var kommer de från? Härligt med gröna knoppar!

2011-03-11 @ 11:34:15
Postat av: Linnea

gillar bloggen din, fin! bara så du vet ;)

2011-03-11 @ 19:01:56
URL: http://moncheriblogg.blogg.se/
Postat av: Julia

Fina knoppar! och Håkan är också fin. :) Hoppas du har det bra Jenny. Flickorna pratar ibland om dig här hemma. Trevlig helg!

2011-03-11 @ 21:18:48
URL: http://www.juliasvardag.blogspot.com
Postat av: Erika

Hej Jenny!



Får man fråga var du har köpt hyllorna? Superbra ide för försådd av frön.



Mvh Erika



2011-03-12 @ 11:01:09
Postat av: Sammy svarar

Hej alla och tack för att ni kommenterar även om jag är dålig på att svara.



Krukorna m djuren är loppisfynd ( ja jag vet det är så störigt när det är svaret , men så är det. ) från USA



Glashyllorna är precis som Erika säger perfekta för frösådd. De kommer från Ikeas badavdelning och heter grundtal.



Och tack Linnea och Julia. Kul att tjejerna minns mig. Jag minns dem väl!

2011-03-12 @ 22:11:41
Postat av: enannanhelena

Frank blir bara sötare, Freddie M hade säkert känt sig hedrad, glashyllor som är lätta att sätta upp? I så fall vill jag också ha. :)

/helena

2011-03-13 @ 00:36:55
URL: http://evigakvinnor.blogspotcom
Postat av: Ida K

Jisses, vilka fantastiska små ugglor där i förgrunden! Vad är det för några? Finns de att köpa någonstans?

2011-05-02 @ 19:01:09
URL: http://litemera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0